31 juli 2014

Gezellig

Afgelopen zaterdag hebben we een verjaardag cropdagje gehad in Nunspeet en wat was  het gezellig zeg. Zo leuk om weer bekende mede scrappers te spreken en zo'n dag vliegt helaas voorbij.

Heb ook nog kaartjes kunnen maken en 2 heb ik thuis afgemaakt en nog een lijstje kunnen decopatchen maar die zien jullie binnenkort nog wel.

1 x in de 2 weken krijgen we een donderdagse lift en natuurlijk liep ik alweer achter met dit warme weertje, maar dit heb ik ervan gemaakt met restjes papier.
De leuke  bij  komt bij Art Journey vandaan.


De felicitatie (opgevouwen en dicht gemaakt met strikje)  kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van Annerieke  en met papier van SU

 
En zo ziet  de kaart eruit als die open is. Malletjes van Marianne Design en van Joy gebruikt  en ook de stempeltjes zijn van Joy.
De witte letters zijn van Nellie Snellen.

 
En onderstaande kaart ook met papier van SU gemaakt, maar die leuke labeltjes zijn stempels die ik bij Art Journey op de 2 de hands markt had gekocht.  Deze kaart heb ik gemaakt van de kaart van Dithny
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.
 
 
 
 
 

16 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!

Je@net zei

Klinkt inderdaad gezellig, Els.
En wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Vooral die met die bij vind ik super cute!

Ans Gilbert zei

Leuke dag gehad Els, zo te lezen, je kaartjes zijn weer super, ik ben ook fan van de kaart met bij..Liefs Ans

Marleen zei

Wow, dat zijn een paar hele mooie kaarten Els! Leuke zomerse kleuren.
Groetjes, Marleen

Anoniem zei

Geweldige leuke kaartjes, in het bijzonder nummer één met het bijtje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Brendaxx zei

Mooie kaartjes Els! vooral de eerste lekker frisse kleurtjes en die mooie bij erop! Mooi!
Groetjes!

chantal zei

wat een leuke dag met supermooi kaarten!
liefs Chantal

Petra zei

Hele leuke kaarten!
Vooral die blauw gele vind ik super.
groetjes Petra

Alexandra zei

Wat een leuke serie kaarten heb je weer gemaakt, genieten hoor.

Alida zei

prachtige kaarten Els, die bij blijft mooi he? En je verjaardagskaart, wat een werk zeg, maar zo mooi, een cadeautje op zich om te krijgen.

Maaike Huisman zei

Leuke serie kaarten. De bovenste is ook mijn favoriet.
Je bent ook gevallen voor de charmes van SU?

Groetjes, Maaike

Marianne Schut zei

Hai Els, zo jij bent productief bezig geweest zeg! Super leuke kaartjes, ook geweldig die vouwkaart, helemaal leuk! Een gezellig weekend gewenst! Liefs Marianne

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
groetjes,Lean

martina's kaartjes zei

wauw, hele leuke kaartjes, mooi resultaten, fijn te lezen dat je een leuke en vruchtvolle knutseltijd hebt gehad
grtjs,martina
x

Wilma zei

prachtige, verschillende kaarten!

Unknown zei

Wat een leuke kaartjes, mooie kleuren heb je gebruikt!