23 augustus 2015

3 kaarten en kubus

Gisteren een workshopje inchies gevolgd met Liesbeth en dat was zo ontzettend leuk om te doen. Dit is het resultaat van  een middagje lekker met inkt en embospoeder  spelen.
 
 
Bij deze kaart hebben we met echt postzegels gewerkt.
 

Hier was de tweede techniek hoe je de vierkantjes netjes kan opplakken

 

En omdat we veel inchies hadden gestempeld kregen we een kubus afdrukjes mee naar huis waar we de rest van de inchies op konden plakken.

 
Het was wel een gepriegel maar erg leuk om dit te maken.


 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
 

 

18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

tja, dat geheim hoe je het allemaal zo mooi recht kan plakken, wil ik oons eens weten.... mailtje ? =)
helemaal leuk vind ik ze ! heb zo een hele reeks stempels inkadinkado in blokjes. leuk wel, maar een nachtmerrie om het op te plakken
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wat gaaf, Els. Ziet er allemaal super mooi en strak uit!

Ans Gilbert zei

wat mooi, ik vind inchies kaarten zo leuk, alleen hoe plak je ze netjes op ?
Die met de zwarte randjes (3) vind ik het mooist,
groetjes,
Ans

marja kenter zei

Ze zijn erg leuk.ik ben ook gek op vierkantjes, ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt, dat plakken.
Groetjes Marja

Nicole Parmentier zei

Jhee dat heb je wel allemaal heel netjes gedaan! Prachtige kaarten vooral die met het zeepaardje!

Scraptastische hobby zei

Het ziet er prachtig uit Els, maar ja blijft toch de vraag van de techniek...hoe je ze zo netjes op plakt?
Liefs Gerie

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Els. Zou ook wel eens willen weten op welke manier jij de inchies zo netjes hebt geplakt :).
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

wow mooi hoor, prachtig!!!

Sylvia zei

Mooie kaarten,Els.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

Veel precisiewerk, maar wat zijn ze mooi Els! Ook de kubusjes zien er top uit.

Unknown zei

Jeetje wat een prachtige kaarten zijn dat geworden Els! Ik vindt het zo knap dat je deze zo strak geplakt hebt gekregen, dat krijg ik nooit voor elkaar, vandaar dat bij mij alles zo wat gedistressed is.

Alida zei

dat ziet er goed uit Els, was je in Nijverdal? Had je wel een bakje kunnen komen doen.

Hetty zei

Heel erg mooi Els!
Ik ben heel benieuwd hoe je ze er zo recht op krijgt!

Groetjes Hetty

Alexandra zei

Wat een gave kaarten, leuk ook die kubusjes.En echte postzegels gebruikt, had gedacht alleen stempels, dus even goed naar die postzegels gekeken :)

Jeannette zei

Hoi Els, zowaar een post gemist, maar toch nog gezien gelukkig. Wat een leuk idee met al die vierkantjes, ja, krijg ze maar eens netjes, misschien een malletje gebruiken? Ik benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan. Leuk ook om de overige plaatjes op een kubus te plakken, zo hebben ze allemaal een bestemming, groetjes Jeannette

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten met al die verschillende technieken.

Groetjes, Astrid.

Jeanette zei

Prachtig wat een mooie kaarten! Leuke workshop van Liesbeth. Mooie warme kleuren heb je gebruikt en de vierkantjes zijn inderdaad erg netjes geplakt, als ik je zie ga ik even vragen hoe je dat doet??!!

Groetjes Jeanette

Thamar, zei

hoi hoi

wat is dit een mooie post en wat ziet het er allemaal netjes en verzorgt uit echt gaaf