29 november 2016

Adventskalender

Ik heb een adventskalender gemaakt maar ik krijg hem zo slecht op de foto.
Het huisje is 70 x 45 cm en de schoorsteen heb ik met een steentjes sjabloon en structuurpasta gemaakt. Daaronder heb ik een sjabloon met kerststerren gebruikt en langs de rand een bolletjes lint geplakt. 

De 24 doosjes eerst met gesso bewerkt en daarna met verschillende kleuren inkt gesponst en toen gestempeld en alle doosje  gescrapt. Overal zit een klein cadeautje in, zoals sleutelhangers, kleine zakjes snoep, theezakjes, gedichtjes etc. en in nr. 24 zit een foto van het echte kerstcadeau. 


Nog enkele detailfoto's







Als je op de foto klikt kan je het misschien wat beter zien.

 En een receptenboekje heb ik gemaakt voor een jarige die deze inmiddels heeft ontvangen, maar ik was bijna vergeten  om te laten zien.



Middelste gedeelte is dus de achterkant.


en  nog een leuk gedicht die ik ergens op internet was tegen  gekomen. 


Bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige post en tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige adventskalender en zo'n leuk kadootje voor de jarige ! Het gedichtje is erg passend !

Sylvia zei

Wat een mooie adventskalender,Els.Heel origineel met al die leuke kleine cadeautjes.Het receptenboekje is prachtig met een leuke tekst.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Prachtige adventskalender Els,
wat een werk om al die doosjes te maken, ik heb de foto's vergroot, alles was prima te zien..
Ook je receptenboekje is erg mooi..
groetjes,
Ans

Rosina zei

Wooooow Els wat een prachtig projectje is dit....zo leuk je adventkalender...PRACHTIG al die mooi opgepimpte doosjes....en ook je receptenboekje is super mooi....schitterende details erop...

groetjes Rosina

Diny zei

Wow....wat ontzettend GAAF gedaan Els! Zowel de adventskalender als het
receptenboekje zijn schitterend gemaakt....leuk recept...haha!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wauw...wat een geweldig gave adventskalender heb je gemaakt, Els. Vind 'm super mooi geworden, joh.
Ook je receptenboekje ziet er erg leuk uit.
Nog een fijne avond!

Scraptastisch zei

Hoi Els,

Met de foto's is niets mis hoor en heel leuk om details die je hebt gemaakt goed te zien! Dit was wel even een klus met al die doosjes! En wat is het gaaf geworden zeg...je zal het maar kado krijgen zo'n advent kalender!
Ook je recepten boekje is heel bijzonder en wat een leuke recepten! Vooral dat liefdevolle recept! Super mooi gedaan Els!!!
xx Gerie

Kreatief met Maria zei

Een super mooie adventskalender heb je gemaakt Els. Wat een mooie verschillende doosjes allemaal.Je receptenboekje is heel speciaal geworden, leuk persoonlijk cadeau voor de jarige.
Groetjes Maria

martina's kaartjes zei

allemaal leuke dingen zie ik hier ! top hoor, daar heb je lang geniet van op deze manier
grtjs,martina
x

Gerrina zei

Wat een werk zo'n adventskalender! En wat ziet die er prachtig en verzorgd uit! Iets om heel lang van te genieten!
En je kado is ook al zo'n uitgebreid project; mooi ook deze! Groetjes, Gerrina

Alexandra zei

Wat een gave adventskalender, elke dag is al een cadeautje om te zien, zoveel leuke details.
En het receptenboekje ook al zo'n topper.

Erica ♥ zei


Wat heb je dit gaaf gemaakt zeg,
echt heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Ans zei

Heel mooi dat receptenboekje! De adventskalender is supermooi!!!!!

Liefs Ans

Kitty zei

Oooowww, heb ik hier nog helemaal niet gereageerd...? *bloos* Op andere plekken heb ik dat wel gedaan maar ik doe het met liefde hier ook nog een keer. Els wat een prachtige adventskalender heb je gemaakt, wat een werk en wat een zorg heb je er aan besteed, super. En het receptenboekje, ook zo'n mooitje, ja dames, dat ligt lekker bij mij thuis mooi te wezen. :) En als ik een recept ervan heb uitgeprobeerd laat ik het even weten. Heel erg bedankt!

Unknown zei

allemaal leuke dingen zie ik hier ! top hoor, daar heb je lang geniet van op deze manier
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub