19 september 2018

Vakantiekiekje

Voor het Anne Gretha  Inspiratieblog  maakte ik een  lay-out van mijn kleindochter.

Het thema is  'VAKANTIEKIEKJES'  
Maak van je vakantiefoto's een lay-out, minialbum etc. 

Op het Anne Gretha Inspiratieblog kan je nog veel meer projectjes bewonderen en lezen welke stempels je kan gebruiken. 




Voor de achtergrond  heb ik structuurpasta gebruikt dat ik eerst  op kleur heb gebracht met wat verf  en toen met de template op het designpapier aangebracht. 

Ik heb om de foto een lijstje gemaakt van ijslollystokjes en voor de titel gebruikte ik houten letters, 
 maar  helaas had ik niet alle letters meer in dezelfde maat. Met  de verschillende letters  ziet de titel 
er  ook nog wat speels uit. 

Met deze challenge kan je meedoen tot 15 oktober 2018 23.55 uur


Veel plezier met deze challenge

7 opmerkingen:

Gerrina zei

Wow Elske; deze is super mooi! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Prachtige LO heb je gemaakt Els, heel mooi de structuren waardoor je mooie dieptes krijgt! Wat een geweldig aandenken is deze vakantie foto geworden!
xx Gerie

Dora zei

Wow, prachtige lay-out

Marjan zei

Echt ZO GAAF, deze lay-out!! Ik ben er weg van Els, heel erg mooi!!!

Je@net zei

Leuk en wat een gaaf idee om een lijstje van ijslollystokjes te maken, Els!

Annerieke zei

IK vind hem geweldig Els en wat origineel om ijslollystokjes te gebruiken en dan ook nog op zo'n leuke manier. Zou ik echt niet op gekomen zijn ;-).

M@risk@ zei

Wat een geweldige layout Els, helemaal mijn ding met al je details. Mooi hoe je eerst de pasta hebt gekleurd en de ijsstokjes hebt verwerkt. Groetjes Mariska