16 februari 2019

Zwart wit en een vleugje roze

Ik kwam wat oudere papiertjes tegen van Marianne Design (ze blijven mooi) en dacht aan Hobby Vision, want daar is de challenge; zwart-wit- en een vleugje roze. 
Ook kwam ik een hele leuke sketch tegen die ik heb gebruikt. 


Ik ben  blij met het resultaat, want er zijn de komende tijd  weer veel jarigen. 


Ook heb ik een prijs gewonnen van Diny Sprakel met deze kaart. 


En dit is mijn cadeautje dat vandaag in de brievenbus lag.  


Bedankt voor jullie bezoekje. 

9 opmerkingen:

Dora zei

Mooie kaart gemaakt en de winnende kaart ook! Gefeliciteerd met je prijs. Veel stempel plezier.

Scraptastisch zei

Hele mooie kaart met het vleugje roze Els, ook je Valentijns kaartjes hiervoor zijn prachtig! Je winnende kaart heeft prachtige stempels opgeleverd van Diny en aan je winnende kaart te zien, kun jij daar weer wat moois mee maken.
xx Gerie

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Els.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje!! En een prachtige prijs heb je gewonnen. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken!

Marjan zei

Wat een mooie kaart!! Ook je kaart waarmee je won, hoe leuk! van harte met je mooie prijs, Els.

Kitty zei

Mooie kaartjes kampioentje! ;) En een leuke prijs ook, top!

Annerieke zei

Mooie kaart Els! Leuk detail het touwtje erbij. Wat leuk dat je een prijs hebt gewonnen en wat voor één, mooie stempels! Daar weet jij vast raad mee ;-).

Alexandra zei

Wat leuk, mooie kaart ook waarmee je in de prijzen bent gevallen. Ook de zwart wit kaart met roze is super.

martina's kaartjes zei

dat heb je weeral goed gescoord ! mooie kaartjes zijn het geworden, geslaagd hoor
grtjs,martina
x