12 april 2019

Mannenkaart

Mannenkaarten komen echt uit mijn tenen, maar ik denk dat het wel gelukt is.   


Met de label stans van Vaessen  een label gemaakt en deze in het broekzakje van Studio light gestopt.  De mooie gears stans is ook van Studio light.  Een stuk linnen gescheurd en bestempeld. 
Het is een secret message kaart geworden en de duidelijke tutorial kan je hier vinden


Hier onder is het geheime gedeelte  van bovenaf te zien en  kan je wat teksten stempelen of schrijven.



Links in de pocket heb ik een heel oud kartonnetje  van een lintje gebruikt en deze leuk beplakt. 





Het zilverkarton geeft na het stansen een vervelend opstaand rand dus die heb ik bewerkt met een rilpen.   


Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.  




10 opmerkingen:

Je@net zei

Super goed gelukt, Els!

Scraptastisch zei

Met de mooie stansen van Studio Light kan het bijna niet meer mis toch die zijn prachtig! Je kaartje is super geslaagd Els een stoere mannen kaart is het zeker geworden!
xx Gerie

martina's kaartjes zei

wow, wat een verrassende kaart ! daar ben je vast wel wat uurtjes mee zoet geweest ! helemaal top !
grtjs, martina
x

Gerrina zei

Mooi model en lekker 'stevige' kleuren echt iets voor een man! Groetjes, Gerrina

Kitty zei

Best een bewerkelijke kaart en hij is prachtig geworden Els!

Marjan zei

Nou, zeker wel goed gelukt, heel gaaf deze mooie kaart in bijzondere vorm! Goed weekend!

Annerieke zei

Wat een gave creatie heb je weer gemaakt Els! Zo leuk met alle stoere accenten. Het secret message gedeelte heb ik ook wel eens gemaakt, leuk is dat hè.

Sylvia zei

Mooie en stoere mannenkaart,Els.Leuk en apart model.

Groetjes,Sylvia.

Alexandra zei

Wat een gave mannenkaart! Weer genoeg mooie details op de kaart te vinden. En hoe je dat met de radars heb gedaan zodat je ze aan beide kanten kunt opplakken moet ik onthouden, super.

S. zei

Zooo die is zeker goed gelukt! Ik vind mannenkaarten ook echt heel moeilijk