1 mei 2019

Moederdag kaart en vakantie


Met de ticketmal  deze kaart gemaakt voor moederdag. 
Achtergrond  met oxide inkt en met de bloemen van Anne Gretha Design gestempeld. 
De tekst 'Fijne moederdag' gestempeld met de lettertjes van de AGD Alfabet en daarna nog de bloemen gestanst en gestempeld. Hier en daar nog zwarte gestanste ringetjes geplakt van Craft Emotioins. 


We zijn met vakantie geweest naar Zwitserland en wat een pracht land. 
We hebben veel mooi weer gehad en alleen de heen en terug reis wat regen en sneeuw gehad. 


In Montreux begonnen de tulpen net open te gaan


en een beetje jammer dat het zo bewolkt was, maar de temperatuur was gelukkig goed. 


Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer. 

Lieve groetjes, Els

10 opmerkingen:

M@risk@ zei

Hoi Els, fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Je Moederdag project ziet er weer kleurrijk uit en leuk om je kleine details te zien. Fijne dag groetjes Mariska

Marjan zei

Heel mooie moederdag kaart met deze leuke mal en de mooie kleuren! leuke foto's van jullie vakantie, heerlijk!

Gerrina zei

Wat een lekker vrolijke kaart!
En zo te zien een heel leuke vakantie!
Dus met hernieuwde energie weer terug?! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Mooie Moederdag kaart,Els met een hele mooie achtergrond.Prachtige foto's van je vakantie.Fijn dat je zo genoten hebt.

Groetjes,Sylvia.

Nicole Parmentier zei

Wat is hij toch gaaf hè, deze ticket mal! Mooi kaartje!! En de foto van de tulpen vind ik prachtig, goed te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad.

Minke Brattinga zei

Wat een mooi kleurrijk kaartje heb je weer gemaakt! Zoveel op te zien! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Knuffel-groet, Minke

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, leuke foto's ! fijn te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad
grtjs,martina
x

Alexandra zei

Leuke kaart, Moet ik toch ook maar eens onthouden met die rondjes zo verwerkt op de kaart, heel leuk zo.
Mooie foto's ook van de vakantie.

Annerieke zei

Ohh Els, wat een prachtige foto's! Ik heb denk ik even gemist (weet het nu zeker eigenlijk) dat je op vakantie ging. Zwitserland, lijkt mij ook geweldig, ben daar vroeger met mijn ouders geweest. Mooie moederdagkaart heb je gemaakt!

Kitty zei

Ik moet weer even flink bijlezen zie ik, hahaha! Leuke moederdagkaart en fijn dat je een mooie vakantie gehad hebt!