17 juli 2019

Gefeliciteerd

Een poosje geleden heb ik deze kaart gemaakt en hier nog niet laten zien.
Met aquarelpapier, een sjabloon en nuvo shimmer powder was deze  kaart snel klaar.  
Toen ik de kaart had gedroogd met de heattool heb ik het schone sjabloon er weer opgelegd en  met een fine-liner de figuren omgetrokken.  


en 's avonds heb ik met dik garen dit kussen gehaakt. 



Ik lees, schrijf en knutsel nog steeds met een leesbrilletje en dat bevalt mij helemaal niet. Daar zit namelijk geen cilindercorrectie in,  maar over 2 weken krijg ik eindelijk mijn nieuwe bril met de juiste varilux glazen.   

 Dank je wel voor jullie bezoekje. en tot gauw voor de volgende blogpost.



8 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat een gave kaart, leuk gedaan zo met het stencil.
Prachtige kussen ook.
Nog even flink geduld hebben dus voordat je je bril krijgt, balen. Fijn dat het leesbrilletje een beetje helpt in tussentijd.

Kitty zei

Wat een supetgaaf kaartje Els. En dat kussen heb je effe gauw tussendoor gehaakt? Ziet er gezellig uit.
Het komt vast helemaal goed als je je nieuwe bril hebt.

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart! Erg leuk gedaan je achtergrond! Je kussen is wel heel erg mooi geworden! Groetjes Linda

martina's kaartjes zei

zit er helemaal leuk uit! mooi gemaakt
grtjs,martina

Annerieke zei

Mooie kaart Els! Wat een goed idee om met het sjabloon de randen weer te accentueren, dat ga ik onthouden. Wat een leuk stoer kussen heb je gehaakt, vast een blikvanger op de bank of stoel. Lastig voor je dat je nog niet goed zit, nog even volhouden hoor, xx!

Gerrina zei

Je kaart is super! Mooi dat lijnenspel en die kleuren en de ronde vormen van de bloemen en cirkels!
Gaaf en vast ook heel lekker kussen!
Jij blijft zo wel bezig... Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Echt een heel heel mooie kaart met deze schitterende achtergrond!! Het kussen vind ik ook top, ik heb net een deken gehaakt, lekker voor de tv 's avonds. Geen moeilijke steken met veel tellen, maar wel een decoratieve. Heerlijk.

M@risk@ zei

Wat weer een super kaartje Els. Je vindt 'm makkelijk gemaakt maar zo ziet het er niet uit. En mooi ook je kussen. Heerlijk als je hobby's hebt maar gelukkig straks weer met de juiste bril om alles goed te kunnen zien. Fije dag en groetjes Mariska