24 juli 2019

kaartjes en een album


Voor Ina haar verjaardag heb ik een mixed media kaart gemaakt. 



en voor de oma en opa van Emma Jasmijn  heb ik dit kaartje gemaakt,  met  een sketch van het forum dat helaas is opgeheven. Gelukkig wist ik al dat het een meisje zou worden.


In het voorjaar heb ik een scrapweekeinde gehad en hebben we beschrijving en materiaal gekregen om dit album te maken. 
Dit album heb ik al heel lang klaar maar had vergeten om hier te laten zien. 
Oud Andorra is zo'n een pracht stad.


Deze bijzondere binding met sate-prikkers wilde ik altijd al eens maken en nu is het gelukt. 


 en hier een paar pagina's uit het album. 



Veel kaarten had ik al klaar voor ik aan mijn ogen werd geopereerd en de komende tijd zal ik nog wel wat plaatsen. 

  Gisteren kon ik onverwachts mijn bril ophalen die eigenlijk volgende week pas klaar zou zijn, maar ze hadden er een spoed bestelling van gemaakt. Super toch en  nu zie ik  eindelijk weer scherp en zijn de lijnen weer recht.  

Welkom voor mijn nieuwe volgers. 
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post. 



12 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaarten, Els. En wat een prachtig album!
Fijn dat de bril al zo snel klaar is. Wat zal dat fijn zijn nu!

Annerieke zei

Mooie mixed media kaart, lief geboortekaartje en het albumpje is super leuk Els! Je hebt je lekker uitgeleefd met techniekjes en zo. Dat is fijn dat je je bril hebt en ook dat je goed kunt zien.

Margo zei

Wat een mooie kaarten en prachtig boekje !
Spoedig herstel !
Groetjes
Margo

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart, hele mooie achtergronden! Vind het album met de sateprikkers wel heel gaaf, heb het idee eigenlijk nog nooit gezien, erg leuk! Groetjes Linda

Alexandra zei

Wat een gave mixed media kaart, de kleuren komen zo mooi naar voren door de zwarte achtergrond. En wat een lief geboortekaartje voor de opa en oma. Die kon ik nog niet albums met een satéprikker als binding. Ziet er weer leuk uit. En wat fijn dat je bril al eerder klaar was.

Gerrina zei

Een volle post met mooie dingen... De 1e kaart is mijn favoriet; zo mooi hoeveel lagen en mooie vormen en kleuren!
Gaaf dat je die boekbinding geprobeerd hebt! Ziet er ook al zo mooi uit! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

wow, wat ben jij lekker aan de knutsel geweest ! allemaal heel mooie resultaten geeft het en zo uiteenlopend ! je bent van alle markten thuis
grtjs,martina

Marjan zei

Goed bezig geweest, er is weer veel mooie te zien bij jou! Prachtige MM kaart, maar ook de geboorte felicitatie vind ik tof! Die binding van het scrapboekje is echt geweldig, nog nooit gezien! Heel apart en wat een mooi boekje!
Wat fijn dat je bril zo goed bevalt, kan me voorstellen dat je blij bent.

Kitty zei

Nogmaals bedankt voor je lieve kaart Els, en wat een prachtig album heb je gemaakt!
Fijn dat je nu alles weer goed kunt zien, het is zó onhandig als je ogen niet 100% zijn.

chantal zei

Jij bent ook een bezige bij. Wat een knappe kaarten en dat boekje vind ik helemaal geweldig
Liefs Chantal

Scraptastisch zei

Jippie wat zul je blij zijn met je nieuwe bril Els, kun je weer lekker aan de knutsel!Wat een moois heb je gemaakt ik vind de mixed media ook gaaf en het geboorte kaartje ook!!!
Je album is apart zeg met de sate stokjes nog niet eerder gezien ....is prachtig geworden!!!
xx Gerie

M@risk@ zei

Deze post had ik even gemist maar wat is je album prachtig geworden. Heb het boekje in wording kunnen "volgen" maar wat is het eindresultaat mooi. Ook je kaarten zien er weer super uit. Fijne week en groetjes Mariska