22 augustus 2019

opgerolde doosjes met Ferrero Roche

Voor mijn vriendin die een paar weken geleden 2 x een operatie moest ondergaan omdat ze een halsslagader bloeding had, heb ik dit keer wat lekkers in een doosje gestopt. Ze heeft er weer zin in.

Voor dit  oproldoosje heb ik geen designpapier gebruikt maar lekker met mixed media aan de slag gegaan.

Ik heb 300 gram aquarelpapier gebruikt en dat was achteraf een beetje te dik maar is wel lekker stevig. De flapjes van het doosje heb ik met tacky tape geplakt.  


Maar zoals je ziet is er geen magneetje te zien. 
Mijn buurvrouw zag het doosje en vroeg; hoe moet deze nu open. hahaha. 


De detailfoto van waar het magneetje zit. 


Hier zit dus ook een magneetje tussen 


Het  filmpje van dit oproldoosje vond ik hier en is van Noor. 

Mijn volgende post zal ik een beschrijving bij doen hoe je een magneetje plakt. 
Zo'n doosje ga ik vast nog een keer maken, want is erg leuk om te maken. 
Dan met 200 gram aquarelpapier of designpapier. Ik zag dat studio light  ook weer heel mooi winters designpapier heeft. 



9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuk weggevertje heb je zo ook weer gemaakt, Els!

M@risk@ zei

Weer zoiets moois, en een projectje wat ik bij m'n favorietenlijstje heb gevoegd. Zo fleurig, dat zal je vriendin goed doen om dit te ontvangen. Groetjes Mariska

Marjan zei

Ook dit is prachtig, wat een bijzonder model, ik heb het eigenlijk nooit gezien hiervoor. Heel mooi papier en prachtig afgewerkt ook met de magneetjes. Bij mij blijven ze nooit plakken.

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig doosje! Erg leuk om te geven! Heel mooi met al die kleuren! Fijn weekeind, groetjes Linda

Gerrina zei

Super gaaf zo'n oprol doosje, had ik nog niet gezien... En gaaf hoe je het van jezelf gemaakt papier hebt gemaakt! Zal haar best geholpen hebben! Groetjes, Gerrina

Kitty zei

Dat is heftig Els om voor zoietsgeopereerd te moeten worden. Van dit doosje kikkert ze vast en zeker op. Wat heb je het weer prachtig gemaakt! Bedankt voor het dlen van het linkje, daat ga ik vanavond eens op mijn gemak naar kijken.
XXX

Annerieke zei

Wat een gaaf project Els en wat heb je dit ontzettend mooi uitgewerkt. Veel werk en veel leuke details met stempels, inkt en andere materialen. Heftig voor je vriendin zeg. Wat fijn dat je binnenkort laat zien hoe jij dat doet met magneetjes, dank je wel alvast, xx!

Thamar, zei

Dat ziet er super gaaf uit. Mooi cadeau om te krijgen. Ik hoop dat je vriendin weer snel de oude word.

Alexandra zei

Super leuk doosje, deze staat ook nog op mijn to do lijstje, hoop dat het allemaal nu goed gaat met je vriendin.
En wat een prachtig album heb je toch weer gemaakt, ongelooflijk hoeveel foto's er weer in kwijt kunnen.