23 oktober 2019

Design Team album

Vorig jaar hadden we een Design-
team dag  bij Minke en met de foto's heb ik een album gemaakt.


Bijna alle achtergrondjes heb ik met de Gelli Plate  gemaakt en wat is dat toch leuk werk. 


Het album zit met gekleurde Disks  aan elkaar. 


Heel makkelijk trek je er een pagina tussen uit, die je dan gemakkelijk bij 
een andere pagina kan plaatsen.


Deze tekst heb ik met Foil  gemaakt en dat was erg leuk om te doen. Gewoon met restjes foil.
Als je het leuk vindt om te doen, kan je bij  Eveliens design een filmpje bekijken.


Ook heb ik veel stencils gebruikt met structuur pasta's of met inkten.







Leuk dat je kwam kijken en tot een volgende keer. 


10 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat ontzettend leuk gedaan! Heel mooi gebruik van kleur! Groetjes Linda

Je@net zei

Wat een mooie album, Els. Erg leuke herinnering ook aan zo´n gezellige dag!

Marjan zei

Dat ziet er mooi uit, zeg! Je achtergrondjes zijn al kunstwerkjes op zich, heel gaaf! Een leuke en mooie herinnering aan een fijne dag!

Annerieke zei

Echt een gaaf album Els. De pagina's zijn mooi gemaakt met verschillende technieken waar jij zo goed in bent. Ook de afwerking is super leuk.
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben...het systeem met de disks, vind jij dat handig? Ik denk erover na om zoiets aan te schaffen maar ik weet niet of ik het veel ga gebruiken. Je hebt er ook een soort perforator voor nodig toch? Nu gebruik ik of bindringen of ik plak mijn bladzijdes in elkaar. Zoals gezegd, ik twijfel dus nog ;-). Is het trouwens nog gelukt met witte inkt?

Alexandra zei

Gezellig zo samen bezig zijn. Leuk albumpje is het geworden en wat een boel technieken heb je er weer in verwerkt

Gerrina zei

Heel mooi en echt een dat je vaker ter hand zult nemen en door geïnspireerd zal raken! En was vast een heerlijk iets om te maken! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Gister al bezig met een reactie hier en toen was mijn batterij leeg haha Een heel gaaf album Els en geweldig mooie achtergrondjes! Handig om disk's te gebruiken. Als ik filmpjes zie met de gelli-plate dan denk ik peace of cake, maar dan nog doen hè! Prachtig aandenken aan je teamdag zo!
xx Gerie

S. zei

Wow wat prachtig Els.
Ik herken je sketch op de voorkant ;-P
Ik vind MM echt heel gaaf maar ik hou niet zo van vieze vingers dus doe eigenlijk niet zo heel veel in deze stijl maar als ik dit zo zie dan moet ik toch maar eens proberen

Detje Krikke zei

Wat ontzettend mooi gemaakt! En ik ga nog eens even over mijn december daily nadenken, want misschien is dit wel veel handiger dan een TN.
Groeten Detje

M@risk@ zei

Je album is super geworden Els en een mooi aandenken aan een inspirerende dag bij Minke in het atelier. Leuk weer je techniekjes, heb je boekje in handen gehad en in het echt nog veel mooier. Fijne dag, groetjes Mariska