1 mei 2020

Hoera.

Voor Marjan  maakte  ik deze verjaardagskaart omdat ze 65 jaar is geworden.


Vanmorgen las ik haar bericht dat ik één van de winnaars ben geworden van een prachtig paperpad.

Tot mijn grote verbazing lag dit mooie paperpad met de twine en de super mooie kaart vandaag al in mijn brievenbus. 

Dank je wel Marjan en ik ben er heel blij mee. 


Ook ik was van de week jarig  en heb  kaarten , cadeaubonnen, telefoontjes en apps  mogen ontvangen. 
Dankjewel allemaal. 


Een pracht slinger had mijn buurvrouw gemaakt en ze deed er een wijnglas met een flesje rode wijn bij.



Blijf gezond  en tot een volgende keer. 




9 opmerkingen:

Margo zei

Hi Els
Wat een mooie kaart zeg, echt heel tof die achtergrond !
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Groetjes
Margo

Stampin with Liz Design zei

Heel erg mooi geworden! Gefeliciteerd met je prijs en alsnog met je verjaardag! Groetjes Linda

Gerrina zei

Wat een super achtergrond! En mooi dat je zo'n zelfde kleuren er ook weer op gebruikt hebt! Mooie kaart! Fijn weekend!

Marjan zei

Je kaart is prachtig, ik ben er echt blij mee! Fijn dat jij op je verjaardag ook zo verwend werd, maakt het zeker nu net allemaal leuker. Veel plezier met je paperpad!

Annerieke zei

Mooie kaart zeg, zo leuk zijn die bijtje ook. Wat heb je een leuke prijs gewonnen, zo'n vrolijk gekleurde paperpad is dit. Je bent heerlijk verwend met post zie ik, zo leuk is dat altijd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Els, allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Gezellig dat er zo veel mensen aan je gedacht hebben en wat een leuk feestelijk wijnglas van je buurvrouw.
Ook gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Je hebt een prachtige kaart voor Marjan gemaakt en leuk dat je prijs zo snel binnen was. Mooi papierbblok hoor, lekker vrolijk.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Hoi Els,
Je kaart voor Marjan is hartstikke mooi en ik las dat je een papierblokje had gewonnen, hoe leuk!!! En helemaal gaaf dat het voor jou een verjaardagscadeau is geworden...nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je veel post gehad en creaties...gezellig hoor!
xx Gerie

Scraptastisch zei

Hoi Els,
Je kaart voor Marjan is hartstikke mooi en ik las dat je een papierblokje had gewonnen, hoe leuk!!! En helemaal gaaf dat het voor jou een verjaardagscadeau is geworden...nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je veel post gehad en creaties...gezellig hoor!
xx Gerie

Kitty zei

Leuke kaartjes heb je gekregen. Dat wijnglas is ook erg leuk, die moet ik onthouden!.