24 juli 2010

Lieve Oma wil jij...?

Hallo Allemaal.

Mijn oudste kleindochter had laatst een fotolijstje gekregen van een vriendin en toen vroeg ze aan mij; Lieve oma wil jij van dit fotolijstje en deze foto wat leuks maken? Natuurlijk wil ik dat voor mijn kleindochter en dit is het geworden.
Ik heb gewoon wit en paars cardstock gebruikt en rechts de schulprand  de grote Martha Stewart pons gebruikt met papier van Marjolein.
De 7 vlinders heb ik eerst gestempeld met de stempelpons van Martha Stewart en dan zo handig uit geponst. Daarna nog met stickels erover heen en de bloem rechtsonder is cardstock en heb een pergomano gelpen gebruikt van Annette .
Hoop dat jullie hem ook vinden en groetjes van Els

5 opmerkingen:

Marja zei

Wauw Els, ik vind hem prachtig!
Dat moet je kleindochter toch ook hebben gezegd. En wat leuk dat ze jou gevraagd heeft.

hennie zei

Leuk Els om oma te zijn en zulke mooie dingen voor je kleinkinderen te kunnen maken.
Geniet er maar van!
Groetjes en een fijne zondag toegewenst, hennie.

Cheryl Richter zei

Wat mooi Els :) En wat leuk hè, een kleindochter waar je mooie dingen voor mag maken :)

Liefs, Cheryl

hildedewilde zei

moooooiii!! daar zal ze wel superblij mee zijn els!
gr. hilde

Ria zei

Die is mooi geworden Els.
Zal je kleindochter erg blij mee geweest zijn denk ik. Het is een heel mooie combinatie met dat wit, paars en die vlindertjes.
Groetjes, Ria