28 december 2010

Ben je verkouden?

Hallo allemaal,

Tja geloof dat ik momenteel een beetje een tic heb opgelopen van het doosjes maken.
Een vriendin van mij had een griepje vertelde ze aan de telefoon maar voelde zich al wel beter, al moest ze nog wel erg veel snotteren en of ik de volgende dag wel wilde komen. Natuurlijk is een bezoekje bij haar altijd fijn en tja dan moest ik toch eigenlijk wat mee brengen. Aan chocolade had ze nog niet veel, maar zakdoeken gingen er veel door.
Ze vond het erg grappig.

Dit heb ik gebruikt;
Cardstock
Ruitjespapier van Marjolein ‘Amsterdam’
Bloemenmal van Marianne Design
En EK pons bloemenrand
Letters Nellie Snellen
Brad en lintje en natuurlijk een super magneetsluiting
en heb ik laatst nog maar een pakje bij Annette's Creafarm gekocht.


Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en tot een volgende keer.
Groetjes van mij.

.

15 opmerkingen:

Anneke. zei

Hij is erg leuk, Els.

Groetjes Anneke.

m@deliefjuh zei

nou dat is zeker super leuk!

Patricia zei

Superleuk doosje Els en wat een leuk idee zeg.
Hier knapt je vriendin zeker van op. Groetjes Patricia

marika zei

heel leuk om te maken en nog leuker om te krijgen.
Supermooi gedaan!

groetjes,marika

Rianne zei

Superleuk!!! Daar wordt je toch spontaan beter van? :-)

Jolanda zei

dit is mooi zeg,super!!

Durvina zei

Wat leuk, hier knap je gelijk van op!

gr.Durvina

Dinie zei

Erg leuk om te krijgen Els als je je niet lekker voelt.

groetjes Dinie

Judith zei

Een heel leuk idee en super uitvoering, Els! Het papier vind ik ook mooi, prachtig zijn ook de kraaltjes!
groetjes van Judith

hildedewilde zei

ik vind hem heel erg leuk!!
gr, hilde

martina's kaartjes zei

Dit is leuk !! mooi gemaakt hoor ! ik wens je nog een fijn en creatief 2011. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog,
groetjes, matina
x

Tessa Tegendraads zei

Ooo deze is wel super cute zeg!! En ik herken me helemaal in de doosjes-tic ;-) heb er ook last van. Zou het heersen??

xx Tessa

jolanda zei

hoi Els,
Het doosje is weer prachtig (in het echt is hij nog mooier). Ook je andere scrappels zijn leuk en mooi.

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een super leuke creatie is dit geworden! Zal haar vast goed gedaan hebben! Liefs Marianne

Anoniem zei

Hoi Els heb je er ook een patroontjevan,zodat ik dat kan gebruiken? En waar komen die pareltjes vandaan je die je erop gebruikt hebt. Het ziet er zo leuk uit!!