8 december 2010

Bijna 2011

Hallo allemaal,

Allereerst hartelijk dank voor al jullie lieve reacties en daar ben ik echt heel blij mee.
Een paar weken geleden kregen we een prachtige agenda van Annette met de opdracht hem wat op te pimpen. Nou hoe kan ik dan anders doen dan met mijn twee schatten van kleinkinderen.
Basic Grey
Cardstock
Martha Stewart pons
Hotfix
Cartridge Platin Schoolbook
Witte gelpen
Stippeltjes lint

Ik heb bewust geen uitstekende dingen als bloemen op geplakt omdat een agenda bij mij nog wel eens van de ene in de andere tas gaat en dan verdwijnen die prachtige opgeplakte b.v. bloemen al snel van de agenda.
De materialen komen uit Annette´s Creafarm
Hoop dat jullie hem ook weer mooi vinden.
Lieve groetjes van Els

7 opmerkingen:

Judith zei

Telkens als je deze mooi gepimpte agenda nodig hebt, wordt je vast blij van de foto van je kleindochters. Leuk gedaan!
Groetjes, Judith

Patricia zei

Dat heb je heel mooi gedaan, Frea. Deze agenda is nu heel persoonlijk geworden. En wie wordt er nou niet blij van om elke dag van die prachtige meiden te zien. Groetjes Patricia

Patricia zei

Sorry, Els bedoel ik natuurlijk...dat krijg je als je alles tegelijk doet...sorry sorry. Groetjes Patricia

marika zei

ow,maar deze agenda zal denk ik wel heel vaak gebruikt worden.Hij is echt supermooi geworden

groetjes,marika

sylvana zei

Els,
Wat heb je een leuke agenda gemaakt.

marja zei

een pracht van een agenda en zo heb je er iets heel dierbaars van gemaakt met deze foto erop!!!!!

lieve gr. marja

Marianne Schut zei

Hai Els, super mooi gemaakt hoor! Leuk zo met die twee pracht meiden voorop. Liefs Marianne