14 december 2010

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen toch maar weer zo'n leuk theedoosje gemaakt en er moeten alleen nog theezakjes in. Het papier is van Marjolein 'Amsterdam'  Takjespons van Martha Stewart en een EK bloemenpons.  Creatable van Marianne Design. Versa mark en embossing poeder paars. Pareltje van Kars en een lintje.

Ooit heb ik van iemand dit leuke vogelhuispatroontje gekregen en vond het toen al heel mooi. Deze schattige vogelhuisjes gevuld met geld hang ik in de kerstboom voor mijn kleinkinderen. Moet er nog  2 maken.
Het paarse huisje; Papier is weer van Marjolein 'Den Haag' en 'Amsterdam' Erg leuk deze naam voor een vel designpapier. Lint, Letters van Nellie Snellen en een plakparel van Kars.
Het rode huisje heb ik met S.E.I wintersong 8-2403 gemaakt en is dubbelzijdig. Voor het dakje heb ik dus de andere kant gebruikt. Letters weer van Nellie Snellen en gekleurd met copic R59. Plakparel van Kars en een lintje

Tja en nog een gratis kalender gepimt met alweer papier van Marjolein en  nu 'Medemblik' en 'Hoorn' gebruikt. Cardstock en met de cricut en cartridge Platin Schoolbook heb ik 2011 uitgesneden. Uiltje is van Kars.  Cirkel pons van Make Me. Plakparels van Kars en een klemmetjes die ik beplak heb met papier van Marjolein.

Al deze leuke spulletjes kan je bij Annette's Creafarm vinden.  Ik hoop dat jullie het weer mooi vinden.
Groetjes van Els

9 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Els,
Allemaal heel mooi! Voor het theedoosje heb je leuk papier gebruikt en de vogelhuisjes zijn heel lief. Van een vrij kale agenda een "het mag gezien worden"-werk te maken, dat vraagt creativiteit. Erg leuk , ook met de twee klemmetjes!
Zou je het vogelhuisje patroon willen delen met ons?
Groetjes van Judith

m@deliefjuh zei

zo jij bent lekker druk geweest. gaaf hoor!

marja zei

prachtig els wat je allemaal weer hebt gemaakt!!!!!

Patricia zei

Dit ziet er allemaal prachtig uit Els!!
Leuk om te zien dat iedereen weer een andere variant op het theedoosje bedenkt. Jij maakt de theezakjes vast met een lintje..erg leuk. daar was ik zelf nog niet opgekomen...maar ja daar hebben we dit blog natuurlijk ook voor.
Groetjes Patricia

hildedewilde zei

wat heb je weer een aantal prachtige creaties gemaakt els!! Top !!
gr, hilde

marika zei

je theedoosje is weer super!
De vogelhuisjes zijn niet alleen erg mooi maar ook heel schattig.
en die kalender ziet er ook top uit

groetjes,marika

Anneke zei

Wat prachtig allemaal!
Ik vind die huisjes echt geweldig :)
groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt allemaal !!! super gedaan !
groetjes, martina
x

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een super leuke creaties heb je weer gemaakt! Je agenda ziet er ook geweldig uit zo! Leuk hoor! Groetjes Marianne