22 december 2010

Kniepertjes

Hallo

Voor sommige mensen heb ik kniepertjes gebakken om ze tevens een fijne Kerst te kunnen wensen, maar hoe kon ik die nou leuk weggeven dacht ik.
Op een forum kwam ik een topic tegen waar iemand ook zoiets had gemaakt voor de peuterjuffen en dat bracht mij op dit idee.
Versa mark
Embossing poeder Ruby Red
Sneeuwster Martha Stewart pons
Grote bloem van Marianne Design
Creatable van Marianne Design
Brad
Al deze materealen zijn te koop bij


Helaas ligt er een goede bekende in het ziekenhuis en daarvoor heb ik deze kaart gemaakt. Ze blijft ook met de kerstdagen in het ziekenhuis en dan heeft ze echt wel een extra kaartje verdient toch. Hopelijk knapt ze nu elke dag weer een beetje op.
Dit kaartje stond in het prachtige boekje van Marjolein maar ik heb alleen andere kleuren gebruikt.
Ook deze materialen heeft  te koop en in het echt zijn deze nog mooier.

Cardstock
Style Script Zijdekarton van Marjolein
Letters Nellie Snellen en gekleurd met de Copic nr. V 09
Brad en een hartje
Versa markt voor de kerstbal
Embossing poeder Silver
Lintjes.


Ik hoop dat jullie het ook weer mooi vinden,

Op het blog van Myra staat een super leuke candy. Het gaat om een leuk kastje waar je distress-inkten in kunt doen. Wil jij graag dit kastje ga dan snel naar haar blog  Made by Myra en volg de instructies.

Lieve groetjes van mij.

6 opmerkingen:

Anneke. zei

Ohw, de kiepertjes zien er heerlijk uit. Kniepertjes is een traditie hier in het nooderden, toch. Zelf vind ik ze ook heel leuk om te bakken. Je hebt ze heel mooi verpakt! Van die mooie kaart knapt de zieke vast op.

Els, jij ook fijne feestdagen en leuk om je afgelopen zondag in het echie te zien.

Groetjes Anneke.
ps. Fleur voelt zich nu al een stuk beter.

Sanne zei

super leuk..
kniepertjes nog nooit van gehoord..
ik blijf die bloem leuk vinden jammer dat ik die niet kan maken..

liefs

Patricia zei

Supermooie kaart heb je gemaakt...hij is echt prachtig en wat een leuk idee om kniepertjes weg te geven. Ze zijn heerlijk en superleuk om zo te krijgen. Fijne feestdagen. Groetjes Patricia

hildedewilde zei

heel leuk els en volgens mij ook erg lekker!
gr, hilde

Korrie zei

Hoi Els
Ja ik was één van de gelukkige om de kniepertjes te onvangen van jou, ze zijn erg lekker.
En het kaartje vond ik heel speciaal voor de gene die ziek is, zal dit zeker leuk vinden.
Vanaf deze kant wens ik je een gezond en creatief 2011.
Groetjes Korrie

Judith zei

Leuk idee om zelfgebakken koekjes (kniepertjes) weg te geven.
Je kaart is ook zo mooi geworden!

Fijne Feestdagen met veel gezelligheid,
groetjes van Judith