5 december 2010

Nog wat kerstkaarten

Hallo allemaal,

Met de kerstdagen in aantocht moest ik toch echt nog even wat kerstkaarten maken  en er volgen nog meer, maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal hier plaatsen omdat veel vrienden en familie hier ook een kijkje nemen, hahaha.

Deze kaart gemaakt met BoBunnypapier.Versa mark en embossingpoeder Ruby Red. Letters  'Fijne Kerst' van Nellie Snellen. De sneeuwster en randpons van Martha Stewart. Het kleine kerstboompje met de provo Craftmal en parels zijn van Kars.

S.E.I wintersong papier 8-3404 en 8-3409. Sterrenmal van Marianne Design
en hotfixsteentjes en plakletters.
Deze kaart is gemaakt van BoBunny papier en olba Glitterpapier
en Jeje glitterpapier. Martha Stewart Sneeuwster en sterretjes pons. Brad met een ringetjes eronder. Letters van Nellie Snellen en gekleurd met de copic R 59 
Deze sneeuwschaats heb ik gemaakt voor het nieuwe Duo challengeblog .  Annette van Creafarm  had de schaats ontworpen met de Gypsy en gesneden met de Cricut. Ook kan je dit lezen  in het tijdschrift 'Creatief met Kaarten winter 2010' De leuke sneeuwpop is een digi stamp van Cards etc. shop Copickleuren zijn G 85 - 94. YR 16, C 1- 3 - 5. 100 en R 35 - 37. Letters Nellie Snellen en Olba Glitterpapier voor de sneeuwsterren. 
Ik hoop dat jullie het weer mooi vinden en groetjes van Els

10 opmerkingen:

Hanny zei

Hoi Hoi,
Schitterend wat je maakt!!

Elske ikvind het heel fijn dat je me wilt helpen met het dmc garen maar waar vind ik je email adres?? gr. hanny
kaartengallery

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, ik vind het papier ook echt geweldig! Fijne zondag, groetjes Marianne

Marja zei

Wauw Els, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
Ik heb voor dit jaar de hoop opgegeven om er zelf wat te maken. Volgend jaar beter.

Anoniem zei

hier is de mijne dan ik geef je mijn gmail adres!!!
hannekeweg@gmail.com
gr. hanny (kaartengallery)

Jolanda zei

wat mooi allemaal,heel gaaf!!!

hildedewilde zei

stuk voor stuk, supergave kaartjes els! mooi gedaan!
gr, hilde

chantal zei

jij bent goed op dreef. Ze zijn allemaal even mooi en speciaal
liefs Chantal

Patricia zei

Hele mooie kaartjes heb je gemaakt Els.
Ik vind ze allemaal even mooi. Geweldig papier en wat een leuk tekstje heb je bij 2 kaartjes gebruikt. Is dit een stempel of zelf geprint?
Het ziet er allemaal prachtig uit!
Groetjes Patricia

Els zei

Dat is een stempel met versa mark en dan embossingpoeder erover. Niet alle embospoeder is er geschikt voor en je kan het beste even uit proberen.
gr. Els

Judith zei

Hallo Els,
Je hebt mooie kerstkaarten gemaakt.
Die met de schaats is wel heel origineel, leuk!
Groetjes van Judith