10 januari 2011

alweer een week

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we alweer ruim een week in het nieuwe jaar en ben ik alweer volop bezig geweest met leuke spulletjes te maken. Melkpakjes, een lay out en nog een bouillon verpakking voor iemand die de griep had. 

Deze materialen zijn te koop bij Annette
Het prachtige designpapier is van Basic Grey Marjoleine 2912
en het patroon kan je bij Jolanda kopen.
cardstock
Lint en waxdraadje
Creatable van Marianne Design
Letters van Nellie Snellen
Bloemen Prima Marketing
Klein stukje mica
en pareltjes van Kars
In het ene doosje zitten pepermuntballen en het andere doosje heerlijke toffees
Op een canvas heb ik de lay out gemaakt van mijn kleindochters
en heb hiervoor desingpapier van CM  Bleu party en Pinkstipes gebruikt.
In het echt is die veel mooier, maar is moeilijk te fotograveren 
Cardstock
Voor de letters de cartridge Beyond Birthdays en Holiday cakes 
Creatables vogeltjes, vlinder  en bloem  van Marianne Design 
Randpons Ek bloemetjes
Bloemenpons 
Pareltjes van Kars
en lintjes
En dit mapje is zo snel klaar en werd erg gewaardeerd omdat er een bouillonzakje in zat.
Papier Making Memorie Large Florial patch
Versamark en embossingpoeder Sugar
Lintje
Bloempons en billenpons
Ik hoop dat jullie het ook weer mooi vinden en bedankt voor het kijken.
Groetjes van mij

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Jij bent aardig aan de knutsel geweest ! mooie spulletjes ! fijn om te krijgen
groetjes, martina
x

freubeltjes kaarten zei

Hoi Els,

Leuke creaties heb je weer gemaakt Els, je layout van je kleindochters vindt ik helemaal geweldig!

Groetjes Ageeth.

Annette zei

Hoi Els,

Inderdaad ze zijn weer helemaal super.

Groeten van Annette

hildedewilde zei

mooie creaties els! ik ga er van de week ook invliegen maar eerst nog effe de boekhouding afhandelen en het huis opruimen!!
groetjes, hilde

Dinie zei

Hoi Els

Jij bent lekker bezig geweest zeg
Prachtige creaties gemaakt hoor
Ik vind de layout van je kleinkids heel erg mooi

groetjes Dinie

Judith zei

Hallo Els,
Gelukkig hoef ik niet te kiezen welke van de drie ik de leukste vind, omdat ze allemaal mooi gemaakt zijn. Misschien hebben de melkpakjes toch een klein streepje voor? Maar de LO is ook mooi, het mapje ook...
dus, ik maak gewoon geen keuze (-;
groetjes van Judith

Anneke. zei

Nou je hebt behoorlijk wat geknutseld. Leuke dingen,hoor.

Groetjes Anneke.

joosscrapplace zei

hoi Els, Je hebt weer mooie dingen gemaakt.
groetjes jolanda

Rianne zei

Nounou je bent goed bezig haha

Ik vind vooral de melkpakjes ERRUG leuk geworden!
En dat laatste is ook erg leuk om te krijgen; als je daar niet meteen beter van wordt...

Jolanda zei

Wat mooi zeg en wat ziet het er allemaal netjes uit!!Super gemaakt!!
Fijne dag!!

Anne-Marie zei

Hoi Els, bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, ik was al effe niet meer bij jou geweest! Wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Ik ben ook gek op doosjes en leuke kleine cadeautjes. Wat een enig zakje heb je gemaakt: speciaal patroon of eigen ontwerp?? Groetjes Anne-Marie

Els zei

Anne-Marie deze was een eigen ontwerp en was eigenlijk heeeel simpel en ik stuur je wel een mailtje. gr. Els

Jacquelien zei

Wat een mooie cadeuatjes heb je gemaakt! Vooral de bovenste met de twee melkverpakkingen vind ik geweldig!

Ilonka zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt en wat een mooi papier.

Groetjes ilonka

marja zei

het is allemaal even mooi els!
prachtig gemaakt!

lieve gr. marja

Lenet zei

Wat een prachtige creaties, die melkpakjes blijven altijd leuk om te geven.