28 januari 2011

Tasje voor een zieke

Hallo allemaal,


Dit tasje heb ik weer met plezier gemaakt voor een vriendin die keelpijn heeft en veel moet hoesten, dus dit tasje vol lekkere dropjes gestop . De materialen kan je bij  Annette's Creafarm kopen. Mijn vriendin vond het zo leuk om dit te krijgen en begon gelijk aan de dropjes.

•Cardstock
Stempel Kitty
•Lint en touwtje
•Brad
•Letters Nellie Snellen
•Hotfix
•Embosmal van Provo Craft
•EK pons bloemetjes
•Cratable van Marianne Design
•Versamark
•Embossing poeder White


Dit is de achterkant
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tot een volgende keer. Lieve groetjes van mij

9 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtig cadeautje, Els. Kan me voorstellen dat je vriendin het leuk vond.

Groetjes Anneke.

Rianne zei

Superleuk tasje!

Ze is vast zo beter met die lekkere dropjes :)

Patricia zei

Wat een lief tasje Els, daar knap je toch direct van op!! Heel leuk, groetjes Patricia

Jolanda zei

wat een super mooi en lekker ;)
tasje!!
Fijn weekend!

hildedewilde zei

ik heb je doosje al bewonderd op het blog bij annette, ik vind hem super!
gr, hilde

jolanda zei

Wat een schattig doosje Els. daar knap je spontaan van op als je hem krijgt.

martina's kaartjes zei

heel mooi gemaakt !!!vooral de kleurencombo vind ik zeker geslaagd,
groetjes, martina
x

Marianne Schut zei

Hai Els, en of ik hem leuk vind!! Geweldig mooi gemaakt, prachtig papier zeg, ik heb even gekeken naar de andere soorten ook in deze lijn, prachtig! Vooral dat "Marianne" hihi! Tja bruin blijf ik gewoon heel mooi vinden, is altijd zo mooi te combineren met roze of blauw of in jouw geval groen! Kan me voorstellen dat je vriendin hier heel blij mee was! Ze knapt nu vast snel op! Liefs Marianne

Anneke zei

Hoi Els, wat eeen mooi tasje!
Groetjes Anneke