18 januari 2011

Verkouden?

Hallo.

Eerst wil ik jullie bedanken voor de bezoekjes aan mijn blog en alle lieve en leuke reacties op mijn creaties.
De afgelopen week heb ik natuurlijk niet stil gezeten en heb een kalender gemaakt met het schitterende papier van Marjolein die Annette's Creafarm  in de webwinkel heeft. Heerlijk papier om mee te werken ook.
Gebruikt Marjolein papier 'Aafje' en 'Marijke'
Cartridge Platin Schoolbook
Lintje en Pearl maker Pastel pink en White
Hartje
Bloempons
Takkenpons Martha Stewart
Plakparels Kars
 
Tja en toen werd ik zelf erg verkouden, maar voelde mezelf niet heel erg ziek of zo maar had ook weinig zin om iets te doen. Ik keek naar mijn doos met tissues en dacht wat een saai ding en toen spontaan begonnen met het oppimpen van deze doos.
Eerst de doekjes eruit gehaald en de doos gesloopt. Toen een reepje eruit gesneden en er een stukje sheet opgeplakt. Daarna weer in elkaar zetten en de doos een beetje leuk maken. Eén kant heb ik niet geplakt en die kant staat tegen de muur en zo kan ik elke keer mijn doosje vullen.
De Butterfly is wel één van mijn favorieten en vond meteen Snutterfly een leuke titel voor deze creatie.  

Gebruikt papier van Marjolein 'Ans'
Creatables Marianne Design
Plakparels van Kars
Pearl maker White
letters Nellie Snellen en gekleurd met de copic V 06
Hotfix
Takkenpons Martha Stewart
Bloementjespons Ek

Hoop dat jullie het ook weer mooi vinden en lieve groetjes van mij





10 opmerkingen:

Anneke. zei

Zo wel je kalender als doosje zijn prachtig, Els.

Groetjes Anneke.

Dinie zei

Nou meid daar heb je dan een schitterend doosje van gemaakt
staat natuurlijk erg gezellig op je kamer
je kalender is ook erg mooi

Groetjes Dinie

Patricia zei

Het ziet er beide weer fantastisch uit. Ik ga ook maar eens een kijkje nemen bij dat Marjoleine papier, want ik vind dit wel erg mooi. Groetjes Patricia

Judith zei

Beide creaties zijn heeeeel mooi! Zo zie je maar weer, ook al ben je niet lekker, er ontstaan spontaan nieuwe ideeën (-:
Beterschap! groetjes van Judith

martina's kaartjes zei

Ik wens je alvast beterschap ! en veel plezier met je snutterdoos ! mooi gemaakt hoor !
groetjes,
bedankt voor je leuke en lieve reacties en bezoekjes op mijn blog,
martina
x

Lenet zei

Super leuke allemaal..Ik vind snutterfly wel heel leuk gevonden.

Anneke zei

Wat een leuke kalender! En die tissue box is ook zo mooi!! En die vlinder is prachtig :)
Groetjes Anneke

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een super leuke creaties weer! Prachtig gemaakt hoor, vooral je snutterfly super origineel! Liefs Marianne

jolanda zei

Je hebt weer mooie dingen gemaakt Els. vooral het doosje vind ik erg leuk.
groetjes jolanda

hildedewilde zei

dit ziet er weer helemaal toppie uit els, ook je nieuwe creaties zijn weer geweldig!
gr, hilde