19 februari 2011

Eindelijk weer eens gekleurd

Inmiddels alweer 2 weken geleden dat ik deze kaart heb gemaakt en het voorbeeld komt van deze club  en dan even naar beneden scrollen. Erg leuk om van een envelop te maken, al kost het wel even wat tijd.

Gebruikt
Copics Y 8 - 15
YG 03 – 23, C 3 – 5 – 7
B 39 – 93 – 95
E 31 – 33 en  RV 32 – 34
Versa mark
Embospoeder Denim en Sugar Hot
EK bloempons
Martha Stewart pons
Hotfix
Kars pons roze
Felicitatie stempel Kars
Deze spulletjes kan je weer kopen bij Annette's Creafarm


Dit speldenpotje had ik nog gemaakt en komt bij Lenet haar blog vandaan.
zij maakt ook hele mooie kaartjes en andere spulletjes. Ook wil ik nog zo'n prachtig lief klosje gaan maken

Bedankt voor het kijken en hopelijk vind je dit weer mooi.

Lieve groetjes van mij

7 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat heb je prachtige creaties gemaakt, Els. Super mooi!
Groetjes Anneke.

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave creaties heb je
gemaakt toppie hoor

gr hetty

marika zei

wat een leuke kaartjes allemaal.Het speldekussentje zag ik ook al op lenet haar blog,dat heb je ok prachtig gedaan

groetjes,marika

Annette zei

Hoi Els,

Erg mooi hoor en inderdaad wat een werk, maar dat is jou wel toevertrouwd. Haha. Dat klosje staat ook nog op mijn To Do lijstje.

Groetjes van Annette

Patricia zei

Leuk kaartje Els, maar ook je speldenpotje en valentijnstasje van de vorige posten zijn super. Ik had ze gemist...was een beetje druk.
Groetjes Patricia

joosscrapplace zei

wat heb je weer leuke dingen gemaakt Els. Je bent er maar druk mee.
super mooi kaartje zeg!
groetjes Jolanda

Anneke zei

Dit kaartje is ook zoo leuk!! Groetjes Anneke