8 februari 2011

It's a Girl

Bij een lieve kennis is een meisje geboren en daar heb ik deze melkpakjes voor gemaakt. Ik heb er een vrolijk groen rammelarmbandje en roze sokjes in gedaan.


Bij Annette's Creafarm  kan je deze leuke spulletjes kopen.
Patternpapier 1247
Cardstock
Creatable Bloem en vlinder van Marianne Design
It's a Girl gesneden met cricut en Beyond Birthdays
Witte bloemen van Prima Marketing
Letters op label van Nellie Snellen.
Metal spacers en brad op bloem
en lintjes.
De voetjes en speen heb ik elders gekocht.



Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en lieve groetjes van mij.

16 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Leuk is je geboortecadeau geworden Els,mooie vrolijke kleuren heb je hiervoor gebruikt.

Groetjes Ageeth.

Anneke zei

Wat zijn die leuk!! En ook om te krijgen zeg :) Mooie melkpakjes heb je gemaakt!!
Groetjes Anneke

Anneke. zei

Wauw, wat een leuk cadeautje, zeg. Je kennis zal er vast blij mee zijn.

Groetjes Anneke.

chantal zei

wauw Els, wat heb je dit mooi gemaakt. Dat is echt een leuk geboortecadeau!
Liefs Chantal

Hetty zei

Oh wat ziet dat er gezellig uit en het
is ook super mooi

gr hetty

Brenda zei

Wauw! Wat mooi zeg!

Groetjes,Brenda

Judith zei

Een leuk, lief en vrolijk cadeau! Mooi, Els
groetjes, Judith

hennie zei

Wat heb je dit leuk gedaan Els.
Dank voor je reactie op mijn blog.
Ik ben onder de indruk van je lijst met certicaten. Waar kan je zo'n cricut certicaat verdienen. Gisterenavond heeft mijn grote kleindochter mijn designstudio weer werkend gekregen, nadat mijn conputer geformatteerd was. Daar ben ik erg blij mee, dat snap je wel.
Nog een fijne dag, groetjes hennie.

Sandra's scrapsels zei

Wat superschattig Els!! Dit heb je heel mooi gemaakt hoor! Wat leuk om dit zo kado te geven he!

Groetjes, Sandra

marja zei

els wat schattig zeg en wat moooooi gemaakt!!!!


lieve gr. marja

martina's kaartjes zei

wat heb je dat lief gemaakt ! super hoo r!!! het kleurenkaartenteam, niks voor jou volgende week ? bekijk het maar even, altijd welkom !
groetjes, martina
x

Patricia zei

OOH Els wat ziet dit er fantastisch uit zeg. Zooo leuk om te krijgen. Heel origineel.
Groetjes Patricia

joosscrapplace zei

hoi Els, Wat heb je weer mooie dingen gemaakt de laatste tijd.
Heel mooi dit kraam cadeautje.
groetjes jolanda

Lenet zei

Ik vind het heel leuk! Wat een super leuk kadootje zo.

Inge zei

Wat een leuk idee deze melkpakjes! Mooi :)

Anne-Marie zei

Ontzettend leuk Els. Ik heb zelf pas het melkpakje 'ontdekt' en uitgesneden met m'n Cricut, maar alleen nog maar van alles geprobeerd. Als ik dit zie, wil ik er meteen mee aan de slag!
Bedankt voor al je lieve berichtjes op m'n blog overigens!!