1 februari 2011

nog 2 weken

Hallo,
Januari is alweer voorbij en nu nog 2 weken en dan is het valentijn.
Natuurlijk heb ik ook alvast een leuke kaart gemaakt en wie deze gaat ontvangen blijft  nog een verrassing. Gebruikt Crea Motion Heart designpapier, Cardstock, Versa mark en Embossingpoeder wit om 'kusjes' op de bloem te stempelen. Creatable Marianne Design, een brad en een metal spacers en lintje

Tja en ik heb op een forum mee gedaan aan een wedstrijd en ben derde geworden met deze LO.
Het moest een winterse Lo worden en gelukkig had ik nog  foto's van de hevige sneeuw in 2005 en onze hond was net een jaar. Die vond het zo geweldig leuk in dat dikke pak sneeuw.
Cardstock, Designpapier van Basic Grey Oliver 2701 en 2711
Cricut Expression Cartridge Accent Essnentials , Jasmine en Holiday Cakes
Lint,  Letters links boven van Nellie snellen en gekleurd met Copic G 94 en een Taartkleedje
Hopelijk vinden jullie het weer leuk,  groetjes van mij

9 opmerkingen:

Sandra's scrapsels zei

Wat een prachtige hartenkaart heb je gemaakt!!
Ook je lay-out vind ik schitterend! Heel mooi in winterse kleurtjes!

Groetjes, Sandra

Jolanda zei

wow,dit is mooi!!de kaart is echt geweldig en je L/O ook al zo mooi!!
Fijne dag!

Anneke. zei

Je kaart en LO zijn schitterend, Els!! Kan met voorstellen dat je hond het leuk vond voor het eerst in de sneeuw. Hier net zo ;lol)

Groetjes Anneke.

hildedewilde zei

ook jou easelkaart is mooi els en de lay out vind ik helemaal prachtig!
gr, hilde

marika zei

de lo heb ik natuurlijk al mogen bewonderen,maar ook je kaartje is supermooi!!!De ontvanger zal daar zeker blij mee zijn

groetjes,marika

Yvonne zei

Prachtige kaartjes Els.
Groetjes,Yvonne.

freubeltjes kaarten zei

Hoi Els,

Je hebt weer schitterende creaties gemaakt.

Groetjes Ageeth.

Marja zei

Wauw Elske, ik ben diep onder de indruk van de Valentijnkaarten en de schitterende LO.
Ik heb niet gestemd, anders was je vast tweede geworden hahaha.

Patricia zei

je hebt weer fantastische dingen gemaakt Els.
Je kaartje is zo lief en het is zo'n gaaf modelletje en je LO is ook een plaatje zeg...heel mooi. Groetjes Patricia