8 maart 2011

Kaartjes en Award ontvangen

Hallo allemaal,

Aller eerst hartelijk dank voor alle lieve berichtjes en altijd weer leuk om te lezen.
De afgelopen week heb ik heerlijk weer wat kaartje kunnen maken en nu wil ik graag een Lay out gaan maken of iets anders

 Voor deze felicitatiekaart heb ik gebruik gemaakt van;
Color core
Design papier Forever Friends
Provo Craft embosmal
Vlinderstempel
malletje van Nellie Snellen
Versa mark en embossingpoeder White
pareltjes Kars


Beterschapskaart en  heb gebruikt;
Cardstock
Desing Papier 'Summerfun' van Marianne Design
Copic G 24 - 85 - 94,  Y 15 en 38,  V 15 en 17,
Letters van Nellie Snellen gekleurd  met copics V 09 en Yg 03
 en Pearl Maker Lila  
En een heerlijke lente kaart kunnen we allemaal wel gebruiken
PDF patroon van Jolanda en ik heb dit met de hand gesneden.
Een restje designpapier dat ik toevallig tegen kwam voor de vlinders
Een vlinderpons, een pons en letters van Nellie Snellen en een copic G 28
en wat lint.
De meeste materialen kan je weer in de webwinkel van Annette's Creafarm kopen.

zondag heb ik een Award  mogen ontvangen van Martina en ben er natuurlijk heel blij mee.
Vertel 8 feiten over mijzelf;
* Scrappen is mijn grote hobby en heb daar heel veel tijd voor nodig.
* Af en toe naar de Mac is een feest
* Natuur en scrappen is ontspanning en loop regelmatig met onze hond.
* Respect voor mens en dier hebben vind ik belangrijk.
* Mijn grijze haren vind ik een ramp
* Pieterpadlopen is echt super leuk
* Mijn figuur laat een beetje te wensen over, want ik eet teveel chocolade.
* maar ik rook niet.
Nu mag ik hem doorgeven aan 8 bloggers en een berichtje bij hen achterlaten dat ze bij mij iets kunnen ophalen.
Dank je wel Martina en succes voor de nieuwe ontvangers


Jolanda; http://jolandascrapsels.blogspot.com/
Anneke; http://anneke-scrapfun.blogspot.com/
Marja; http://marjascraftsite.blogspot.com/
Anette; http://anettesscrapblog.blogspot.com/
Monique; http://scrap-a-moon.blogspot.com/
Myra; http://madebymyra.blogspot.com/
Sandra; http://sammiescrapt.blogspot.com/
Oeneke; http://www.oenekesfreubels.blogspot.com/

zo dit is heel wat voor 1 bericht maar bedankt voor het kijken en lieve groetjes van mij

20 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi,wat lief dank je wel..ik had m al maar hoe meer hoe beter he ;))
Leuk wat meer over je te lezen!
Mooie kaarten heb je ook weer gemaakt,super!
Fijne dag!

marja zei

Hoi Els,

Wat super lief van je, dank je wel. ben er erg blij mee. Heb even op je blog gekeken, wat een mooie dingen maak je, super.
Ben gelijk volger geworden.

Lieve groetjes Marja.

Hetty zei

Wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt en van harte gefeliciteerd met je Award

gr hetty

Oeneke zei

Hallo Els,
Dank je wel voor de award.
Je bent weer goed bezig geweest zeg, prachtige kaarten zijn het weer. Ik ben nu al nieuwsgierig naar de LO die je gaat maken.

groetjes Oeneke

marika zei

wat een mooie kaarten weer!
en gefeliciteerd met je award

groetjes,,marika

Anneke zei

Ooh, dank je wel om deze door te geven aan mij :) Voel me helemaal vereerd!! En jij ook gefeliciteerd he ;)
Groetjes Anneke

xxx Myra xxx zei

wat leuk, dank je wel!!!! ik zal hem eerdaags even plaatsen.

xxx Myra xxx zei

vergeet ik helemaal jou te feliciteren!! van harte..

Jaimy zei

Hoi Els,

Ik kwam via via op je blog en je maakt echt hele mooie dingen! ik ben meteen volger geworden. Zou je het leuk vinden om ook eens op mijn blog te kijken?

Groetjes, Jaimy

marja zei

els wat een prachtige kaartje heb je gemaakt!!!!
complimenten hoor!


lieve gr. marja

Monique zei

Dank je wel voor je award Els.
Ben je zeer dankbaar hiervoor.
en wat een supermooie kaartjes heb je weer gemaakt.

Patricia zei

Wat een lange post, maar wel erg leuk om te zien wat je weer gemaakt hebt. Je kaartjes zien er prachtig uit. Nog gefeliciteerd met je award. Groetjes Patricia

Lenet zei

wat een prachtige kaartjes..leuk die bovenste met het geschuurde colorcore..

tosca zei

hoi els
ik zag al dat je mij een tijdje volgde 1 van de eerste maar ik kon nooit op jou blog komen om te kijken
ik ben ook volger geworden en kom vaker terug
ons hondje is een kruizing tussen een americaanse bulldog(moeder)en een golden retriever(vader)
je maakt prachtige dingen !!!!!!! groetjes tosca

ingridskaartenhuis. zei

hallo Els, wat een mooie kaarten heb je gemaakt, met bloemen vindt ik ook altijd er mooi, en mooei kleuren.

groetjes Ingrid

Anne-Marie zei

Geweldige kaarten heb je weer gemaakt! Je hebt de award zeker verdiend hoor!! En was het gezellig bij de Cricut dag? Wij vierden de verjaardag van Floor, het had me enig geleken erbij te zijn!! Hele fijne eerste lentedag toegewenst! Groetjes Anne-Marie

Wilma zei

Hallo Els,
Dank je wel voor je compliment op mijn blog....en "Aagje" is meteen hier komen kijken en volger geworden...hihihi...ga er van uit dat jij ze ook spaart.
Van ♥ Gefeliciteerd met je Award, maar ik zie toch liever je kaarten.......de lentekaart is helemaal GEWELDIG.
Tot een volgende "blik".
Liefs Wilma

Creative vlinder zei

Zo zo wat een mooie kaarten zeg!!!!
En gefeliciteerd met je award.

Grt Nadia

Rianne zei

Lekker productief met al die kaartjes...
Leuk!

Bianca Kalksma zei

Hallo! Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog en fijn dat ik nu jouw blog kan bewonderen of beter gezegd, de mooie creaties die erop staan! Ik ga je volgen, leuk! hartelijke groetjes van Bianca