15 april 2011

Pasen komt eraan

Hallo,

Tja het was even stil hier, maar laat ik zeggen dat er een klein scrapdipje was.
Van lieve vrienden krijgen we vaak eieren en dan willen ze het doosje graag terug hebben. Dat doen we dan natuurlijk maar het bracht me nu wel op een idee voor Pasen om er iets bijzonders mee te doen. Ik heb er 6 chocolade eieren in gedaan en ze krijgen hun doosje terug.


Ik heb gebruik gemaakt van
papier van Making Memories Glitter Stripe Flutter en Flower Foil Flutter
Cardstock
Hartenmalletje van Nellie Snellen
Letters van Nellie Snellen en gekleurd met copic YR 16
Takjes van Crealies
Bloemenpons EK
Plakpareltjes van Kars
Brad en lint
dit eierdoosje gaat in een gescrapt tasje.
Groen tasje
Papier van Making Memories Glitter Stripe Flutter
Sheet
Embosfolder van Provo Craft
Takjes Crealies
Lintjes
Pons van Martha Stewart
Vlinder en hoekjes is een Snijmal
Veel artikelen zijn natuurlijk in de webwinkel van  Annette´s Creafarm te koop
Hopelijk vinden jullie het ook leuk. lieve groetjes van mij





12 opmerkingen:

Anneke. zei

Dat is een leuk idee, Els. Prachtig gemaakt.
Groetjes Anneke.

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi en wat
leuk om zo je doosje terug te krijgen

gr hetty

Miranda zei

Wat een heerlijke vrolijke projectjes heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Oeneke zei

Prachtig zeg, leuk idee om zo het doosje terug te geven

Jolanda zei

Wat mooi allemaal zeg,heel leuk!
fijn weekend.
x

Korrie zei

Els wat een orgineel idee, en leuk gemaakt.

Ondanks alles goed gedaan ga zo door.

lieve groetjes korrie voulon

marika zei

hartstikke leuk,en ook erg mooi gemaakt.Je brengt me op ideeen

groetjes,marika

Brenda zei

Wat een superleuk idee!! Heel mooi geworden!

Gerda zei

Wat attent!! Erg leuk gedaan! Bedankt voor je reactie op mijn blog.

Groetjes Gerda

Anneke zei

Ooh wat een super leuk idee Els! Heel mooi gemaakt :) Groetjes Anneke

Bianca Kalksma zei

Wat heb je dit mooi gemaakt! het prachtige eierdoosje in het prachtige tasje, je vrienden zullen heel blij verrast zijn met deze mooie persoonlijke originele cadeaus!

Rianne zei

Wat ontzettend leuk geworden zeg!

Leuk om er aan te denken om het zo super persoonlijk te maken; ze hebben het vast heel erg gewaardeerd :)