15 mei 2011

doosjes van oud papier en ook nog een kaart.

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd toch weer het één en ander gemaakt en ik vind het prettig om mijn gedachten kwijt te kunnen in het scrappen, maar mijn vriendin mis ik vreselijk.
Onderstaande doosjes heb ik gemaakt naar aanleiding van Kitty haar blog. Als je naar beneden scrolt kom je onderweg ook nog prachtige gedichtjes tegen van doosjes. Echt leuk om te lezen.
Voor onderstaand doosje heb ik gebruik gemaakt van papier uit 2009 maar ik blijf het mooi vinden en is van Prima Marketing Tropic Margo Cherries.
Creatables van Marianne Design
Vlinderponsje van Nellie Snellen
Bloempons van EK
Strasssteentjes Kars
Stempels van Marianne Design
Versa Mark
Embospoeder roze
een brad  

Dit doosje is hetzelfde als hierboven, maar totaal anders.
Papier is van Basic Grey Pattern Paper 1142
Vlinderponsje Nellie Snellen 
Creatables van Marianne Design
Copic RV 32 en 34 voor de 'postzegel'  
Dit kaartje zag ik in de Cards Only 19 staan en was makkelijk om te maken.
Het prachtige designpapier kreeg ik van mijn buurman omdat ik jarig was geweest.
Hij had het zelf uitgezocht en dat vond ik echt helemaal geweldig.
Alweer een doosje en dat heb ik gemaakt voor een andere lieve vriendin
die gek is op chocolade.
Ook al van oud papier van Kaiserkraft Blushed Desere
Copic RV 10, 32 en 34. G 85, en 99 YG 03, 63 en 67
Vlinderrandpons Martha Stewart
Vlinderponsje van Nellie Snellen
Lintje is van Making Memories
Het leuke doosje is hetzelfde doosje uit Hobby journaal 73 als wat ik voor mijn kleindochter had gemaakt met dat canvasje, maar heb de maten voor het waxinelichtje even aangepast.
Het papier is van Making Memories Reverie
Creatables van Marianne Design
Randpons vlinder van Martha Stewart 
Kleine vlinders ponsje met een embossingponsje van Nellie Snellen
Bloempons  EK
Embosfolder van Provo Craft voor de bloemen
Stempel Marianne Design
Versa Mark
Embospoeder Sugar Hot
Ja ik weet het is weer een heleboel en gelukkig  heeft Annette de artikelen te koop in haar webwinkel, behalve dan het oude designpapier.  
Bedankt voor het kijken en al is het papier over de datum, toch hoop ik dat jullie het mooi vinden.
Lieve groetjes Els



16 opmerkingen:

Hanny zei

Goedemorgen,
Allereerst heel erg bedankt voor altijd weer een lieve reactie van jou op mijn blog. Maar johhhhhhhh wat een schitterende dingen maak je! Ik ben vanmorgen een rondje op de blogs aan het doen en kom de mooiste dingen tegen zo ook bij jou!. Kan ook zeker bij jou ideetjes opdoen!! Groetjes Hanny (kaartengallery)

Ans zei

Hele leuke en mooie projectjes heb je gemaakt.

Liefs Ans

Judith zei

O, wow, Els. Jij bent heel leuk bezig geweest. Stuk voor stuk prachtige creaties.
Wat mij betreft maakt het niet uit of het papier van 2011 of 19.. is, hihi.
Leuk dat je buurman het papier zelf heeft uitgezocht!
Veel plezier met je volgende projecten.
groetjes van Judith

Anneke. zei

Super mooie creaties, Els!
Groetjes Anneke.

marika zei

wat mooi allemaal zeg.Het maakt je verdriet dan wel niet minder,maar het verzet wel even je gedachten he

groetjes,marika

ps:bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog

Oeneke zei

Wauw Els, wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. Ik hoop dat je bij het maken hiervan een beetje afleiding kan vinden. Maar het gemis blijft hè. Gelukkig staat er op papier nog GEEN houdbaarheid datum, want dan kreeg ik de keuringsdienst over de vloer ;)

m@deliefjuh zei

wat ben je toch druk geweest. stuk voor stuk prachtig!

Durvina zei

Stuk voor stuk, prachtige creaties.
Wat een mooi werk heb je geleverd.

groetjes, Durvina

Korrie zei

hoi els

erg mooie creatie's heb je gemaakt, zo kan je een beetje je zinnen verzetten.

ga zo door.
hartelijke groeten korrie

anita01 zei

Ha die Els,

Kijk mijn ogen bij je uit....heerlijk creatief met al dat mooi's...jou vriendinnen boffen maar met jou kunst werkjes hi,hi,

Warme groetjes,
Anita.

Anneke zei

Wauw wat een prachtige doosjes Els :)
Groetjes Anneke

Nathaly zei

Wat een leuke kaarten maak je. Ik vind je stijl erg leuk. Je bloemencombi's zijn erg gaaf. Nathaly

Bianca Kalksma zei

Wow! Ik vind vooral het tweede doosje van boven en het chocoladedoosje met de poppy-stempel prachtig. Echt wat heb je het mooi gemaakt, wat een werk ook! Com pli men ten!!

chantal zei

wat een prachtwerken heb je gemaakt!
supermooie dingen!
liefs Chantal

Erna zei

Het ziet er prachtig uit hoor.
En ik heb er nog nooit op gelet of ik nou oud papier heb eigenlijk.
Als ik het maar mooi vindt daar gaat het toch om.
Ook nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Groetjes Erna

Erna zei

Je maakt inderdaad hele leuke dingen.
ik ga je blog volgen hoor.

Groetjes Erna