9 mei 2011


Hallo allemaal,
Graag wil ik jullie bedanken voor alle hartverwarmde lieve berichtjes na het overlijden van mijn lieve vriendin.    
Heel langzaam wil ik de draad toch maar weer oppakken en daar heeft mijn kleindochter gelukkig ook heel goed bij kunnen helpen. Oma wil je met deze foto iets leuks maken voor moederdag vroeg ze mij.
Nou ja dat kan ik natuurlijk niet weigeren.  Het is een heerlijk vrolijk meiske dat gelukkig ook een creatieve knobbel heeft. Zelf was ze erg druk met breien op zo'n rond punnikding. Het ponsen en met de cuttlebug werken heeft mijn kleindochter ook al goed kunnen helpen. Het patroon komt uit Hobby Journaal 73.  
De kaart helemaal dicht.
De kaart open dan is het een easel kaart
En nu ook het laadje open en het canvasje op de standaard
en dan is dit toch wel een aardig moederdagkadootje geworden.
Haar mama was er wel heel erg blij mee.

Dank je wel voor het kijken en lieve groetjes van mij.  

12 opmerkingen:

Annette zei

Hoi Els,

Fijn dat je weer een kleine zonnestraal ziet in de duisternis. Ik spreek je gauw weer.

Groetjes van Annette

Judith zei

Hallo Els,
Ik lees nu pas, dat jij afscheid hebt moeten nemen van jouw vriendin.
Heel fijn dat je kleindochter je lichtstraal is.
Jullie hebben een dierbaar cadeau voor haar moeder gemaakt, mooi!
Veel sterkte voor al die momenten, wanneer je je vriendin mist.
Groetjes van Judith

Oeneke zei

Hoi Els,
Fijn weer even iets van je te horen.
Prachtig moederdag cadeautje heb je gemaakt samen met je kleindochter
groetjes Oeneke

Wilma zei

Hallo Els,
Wat een lieve kleindochter heb jij....dat zetje had je misschien net nodig om weer te gaan freubelen en dat nog wel samen.
Jullie hebben een SCHITTERENDE easelkaart of easeldoosje gemaakt....SUPER.
Liefs Wilma

Dinie zei

Hoi Els
Wat fijn dat je weer lekker bezig bent en dan nog wel met je kleindochter.
een schitterende kaart (doosje) hebben jullie gemaakt.
Ik denk dat de mama van je kleindochter wel heel erg blij was met dit bijzondere kadootje.
groetjes Dinie

Anneke. zei

Leuk om je weer in blogland te zien, Els. Wat heeft je kleindochter een leuk cadeautje aan haar moeder gegeven. Schitterend!
Groetjes Anneke.

marika zei

wauw!supermooi zeg.
Blij ook,te lezen dat het weer wat beter met je gaat

groetjes,marika

Patricia zei

Wauw Els wat hebben jullie dit supermooi gemaakt zeg. Deze ga ik zeker onthouden, prachtig!! Fijn dat je er weer bent en dat we je mooie creaties weer kunnen bewonderen.
Groetjes Patricia

Bianca Kalksma zei

Wat heerlijk dat jullie dit samen hebben gemaakt, dat zal je flink wat afleiding hebben gegeven. Het resultaat is erg mooi geworden!

Brenda zei

Wat hebben jullie samen wat moois gemaakt voor Moederdag! Gezellig zo samen freubelen :)

sylvana zei

Erg leuk kaartje/doosje heb je gemaakt.
Lekker zo met je kleindochter bezig te zijn.

M@rjan zei

Ik lees dat je een goede vriendin bent verloren, allereerst wil ik je daarmee heel veel sterkte wensen. En bedanken voor de lieve woorden op mijn blog.
Jij maakt prachtige dingen, ik ben dus ook jouw volger geworden. Tot blogs!

Groetjes, Marjan