26 mei 2011

Kaartenkoffertje met kaarten

Hallo allemaal,
Het bloggen gaat momenteel niet echt lekker, maar ik zal toch proberen wat te plaatsen.
Het volgende bericht is me vanmorgen ook onder ogen gekomen;
Als je in je google-account je emailadres hebt ingegeven, schakel dan de knop 'aangemeld blijven'  uit. Vul dan je paswoord in en dan gewoon op aanmelden.
Op deze manier is het mij vandaag wel gelukt om berichtjes achter te laten.

Afgelopen zondag was ik naar een cropdag in Eext geweest en Anneke had het patroon van dit prachtige kaartenkoffertje. De afgelopen dagen heb ik dit afgemaakt en ook nog 2 kaarten die er in kunnen gemaakt. Eigenlijk moet ik nog een kaart maken want er zijn 3 vakken op een kaart in te doen.
Ik heb wel een magneetsluiting gebruikt en dat  vind ik helemaal super sluiten.

Voor dit koffertje (en beide kaarten)  heb ik papier van Prima Marketing-Annalee Collection 'Poetry'  gebruikt.
Randpons van Martha Stewart
Creatable van Marianne Design
Metal spacer, brad en lintje.  
Voor deze kaart;
Creatables van Marianne Design en Nellie Snellen
Bloem Crealies
Vlinderponsje van Nellie Snellen
Metal Spacers en Brads
Avecrandpons
pearlmaker Creme
Copics BG 09, 15 en 49
G 20, 21 en 24  en YG 00
En Glossy Gel voor de glans op de bloemen 


Randpons Martha Stewart
Knoopjes
Lintjes
Creatable van Nellie Snellen en Marianne Design en Crealies
Pretty pearl
Vivid inkt Aqua
Blaadjespons van Marha Stewart  

En ik had nog een doosje gemaakt voor een jarige, maar ik weet tot mijn grote spijt echt niet meer hoe ik aan dit patroontje ben gekomen. Het is wel een heel leuk patroontje om te maken.
de volgende spulletjes heb ik gebruikt.
Designpapier Pad Spring
Creatables Marianne Design
Creatables van Nellie Snellen
Stukje sheet
Versa mark
Embossingpoeder Sugar Hot
Lintje en natuurlijk letters van Nellie Snellen
Ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden om te zien en bedankt voor het kijken.
Lieve groetjes van mij 



9 opmerkingen:

Anneke. zei

Je beide projecten zijn prachtig geworden, Els! Moet mijn doosje ook nog steeds afmaken.
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!!

Brenda zei

Dat ziet er schitterend uit!!

Oeneke zei

Wauw Els, prachtig geworden, de kaarten zijn helmaal super

Anneke zei

Ooh wat zijn ze weer prachtig Els!
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

oh dat is erg gaaf geworden zo!

marika zei

vervelend he,niet kunnen bloggen zoals we gewend zijn.Gelukkig geven we niet zo rap op.
Ik vind je projektjes weer allemaal erg mooi,maar dat wist je al

groetjes,marika

Bianca Kalksma zei

Wat fijn dat je naar de cropdag bij Anneke bent geweest, even wat fijne afleiding. Hopelijk gaat het gauw weer beetje bij beetje wat beter met je. Als ik vooraf had geweten dat je naar Anneke zou gaan had ik gezegd doe haar de groetjes:) Je hebt een prachtige koffer gemaakt en prachtige kaarten, fijn dat je toch af en toe een berichtje blijft plaatsen en ook aan de knutsel blijft!

jolande zei

Hallo Els,
Zomaar even op je blog beland...via via..maar wat maak je een prachtige dingen, werkelijk fantastisch. Ben gelijk volger van je geworden!! Vraagje heb je ook het patroon van het kaartenkoffertje of is dat ergens te downloden. Groetjes Jolande