29 mei 2011

Ronde kaart

Hallo allemaal,

Allereerst dank je wel voor al jullie lieve reacties en ik ben er steeds weer heel blij mee.
Binnenkort is een dochter van vrienden jarig en een ronde kaart maken leek me een uitdaging.
Volgens mij is dat wel aardig gelukt, al vond ik het niet gemakkelijk om dit maken met de creatable van Marianne Design.
De voorkant


de linker binnenkant heb ik een envelopje gemaakt
en daar gaat dan het geld in. Kan ze zelf iets kopen
wat ze nog graag wil hebben.

De stempel heb ik gemaakt met Versamark en embossingpoeder.

Dank je wel voor het kijken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.
Lieve groetjes van mij. 

17 opmerkingen:

hennie zei

Wat een leuke kaart Els, prima gedaan!
Groetjes en bedankt voor je berichtje op mijn blog, hennie.

Jolanda zei

Mooi zeg,echt een schatje en wat een mooie kleuren!
Fijn e maandag!
x

xxx Myra xxx zei

wat een lieffie!!!

Oeneke zei

ZO! die is leuk geworden zeg. Mooi klein envelopje zit er binnenin. Geweldig

Brenda zei

Dat is toch een superkaartje? Heel mooi!!

Lenet zei

ik vind het een heel leuk kaartje ! Leuk dat kleine envelopje

Anneke. zei

Heb ook ooit een ronde kaart gemaakt en zeker niet gemakkelijk, maar hij is je fantastich gelukt, Els! Leuk met dat kleine vlopje voor het geld. Ze zal er vast blij mee zijn.
Groetjes Anneke.

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje wat
zal ze daar blij mee zijn

gr hetty

Patricia zei

Je kaartje is erg leuk ELs. leuk dat ronde vormpje. Groetjes Patricia

marja zei

en of die mooi is!
prachtig els!

marja zei

Wat een geweldige kaart, super leuk die ronde vorm.

Lieve groetjes Marja.

Anneke zei

Schattig kaartje Els!
Groetjes Anneke

jolanda zei

Mooie kaart Els. leuk dat hij rond is.

m@deliefjuh zei

ja! ik ben gek op dit moddeltje! helemaal leuk!

Scrap en Kaartenfun zei

Tja het kostte je wat moeite, maar het is een beauty geworden. Leuke kleur en dat model is apart en doet het bijzonder goed. Wat een grappig idee om hier een envelopje in te doen.
Ik doe niet mee aan jouw candy, daar ik al veel spulletjes heb in mijn hobby kamer.
Zelf workshops scrappen gegeven. Nu gestopt en vandaar dat ik een super Candy weg geef op mijn blog. Nieuwsgierig ? Kom eens langs als je wilt.
Groetjes Lida

marika zei

supermooi kaartje!

groetjes,marika

Nathaly zei

Nou, je uitdaging is helemaal gelukt. Superleuk kaartje. Dat envelopje is gaaf, zeg. Nathaly