2 juni 2011

kaartje van restjes

Dit is niet te geloven, maar zelfs voor de tweede keer is mijn bericht verdwenen. Netjes opgeslagen en dan plaatsen weg is die weer.
Vanmorgen had ik 2 kaartjes geplaatst en wilde net een geplaatste reactie gaan lezen en weg was mijn  geplaatste verhaaltje met foto's en de reactie.
Op mijn buro lag een mooie sketch, waarvan ik helaas niet weet van welk blog ik die heb gehaald en wie het wel weet kan het hier melden. maar deze kaart heb ik gemaakt van 16 vierkantjes.
Het was nog wel een hele klus om die vierkantjes netjes op de kaart te plakken, maar is toch wel aardig gelukt.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een scrapvriendin die maandag geopereerd is en kon wel een opkikkertje gebruiken. Het dubbelzijdig papier is van Marieke's paperbloc en over de bloem heb ik een laagje Glossy Gel aangebracht.
Hopelijk vinden jullie het ook weer mooi en bedankt dat je kwam kijken.
Lieve groetjesvan Els

22 opmerkingen:

marja zei

Wat een mooi kaartje Els en wat super leuk met die vierkantjes.

Lieve groetjes Marja.

m@deliefjuh zei

wat super leuk gemaakt!

Oeneke zei

Mooie kaartjes Els, vervelend dat jou andere berichtjes weg zijn. Ik hoop niet dat dat gedoe met Blogger weer begint

Judith zei

Het zijn heel leuke kaartjes geworden, Els. De eerste met de vierkantjes is mijn favoriete (-:

Hopelijk blijft Blogger aardig...
groetjes Judith

Nathaly zei

Jeetje, wat leuk Els. Het papier is mooi en ik vind je bloemen erg geslaagd geworden. Nathaly

Patricia zei

Hele leuke kaarten Els. Ik vind dat rode er zo mooi bij staan. En tja blogger is behoorlijk van slag...ik en nog vele anderen hebben er last van...hopen dat het gauw weer beter gaat.
Groetjes Patricia

Korrie zei

hoi els wat een leuke kaarten, je bent echt goed bezig.
groetjes Korrie

Anneke. zei

Prachtige kaarten, Els. DE kaart met de 16 vierkantjes heeft mijn voorkeur.
Volgens mij zijn de problemen met blogger nog niet voorbij.
Groetjes Anneke.

marja zei

wat zijn dit beeldige kaartjes els!!!!!!
prachtig gemaakt!

lieve gr. marja

Jolanda zei

Mooi ekaartjes,super!!
Balen he blogger...echt heel naar ik zie nogsteeds nergens volgers en kan dus ook niemand meer volgen...jammer...
Ik hoop dat er snel wat opgelost word.
Fijn weekend!

xxx Myra xxx zei

wat een leuke kaartjes, mooie kleuren ook!

freubeltjes kaarten zei

Hallo Els,

Prachtige kaartjes heb je gemaakt.

Groetjes Ageeth.

jolanda zei

mooie kaarten Els, die tweede is in het echt super mooi. :) bedankt nog er voor.

Anneke zei

Wauw, deze kaartjes zijn ook weer prachtig!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Super kaartjes vind ik dit! groetjes Hanny (kaartengallery)

M@rjan zei

Prachtige kaarten! Dat bloggen is soms heel frustrerend, in de week dat ik in Spanje zat is er blijkbaar niet veel veranderd.

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

hoi els, lang geleden, dat ik nog eens op je blog geraakt ben ... sorry daarvoor ! bedankt voor jou bezoekje !
heel erg mooie kaartjes, vooral de eerste draagt zeker mijn voorkeur ! helemaal toppie,
grtjes, martina
x

martina's kaartjes zei

tiens, net ontdekt dat ik zelfs nog geen volger ben van je, oooooh, shame on me !!! =(
bij deze, 't is in orde nu, nu zal ik wel vaker langskomen hoor ! beloofd !
grtjs, martina
x

Lenet zei

Wat een prachitge kaartjes . En ik zat juist te denk en van heee alles werkt weer zoals het werken moet.

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie, leuke kaarten! En super idee om een kaart te maken met vierkantjes, ik heb gisteren ook besloten meer met papier te gaan doen en dan vooral ook met restjes, dit is een goede manier om er mooi kaarten mee te maken. Heel mooi, bedankt voor de inspiratie!

Miranda zei

Mooie kaartjes, vind die bloem ook erg mooi.

Groetjes Miranda

Scrappingann zei

Mooie kaarten geworden en ja wat een problemen de laatste weken met Blogger.
Ik heb er ook last van en met ons nog vele.
Maar... ik ben volger geworden en we gaan maar rustig door tot het allemaal opgelost is.
Groetjes van Scrappingann