27 juni 2011

Mannenkaart en meer

26 juni 2011


Hallo allemaal,



Dank jullie wel voor alle enthousiaste reacties op mijn vorig kaartje..

Deze mannenkaart hadden jullie nog van mij tegoed en de jarige vond het een mooi kaartje. Een poos geleden zag ik een boekenlegger met magneet bij de brunawinkel en vond het zo leuk om daar iets mee te doen. 2 vakjes heb ik op de voorkant van de kaart gemaakt en in het linker vakje kon de tag in het rechter vakje de boekenlegger. Van Marit heb ik de digistempel









Ook ben ik mijn met mijn to do lijstje aan het afwerken en heb voor mijn beide kleindochters een zelfde Layout gemaakt, omdat ze t.z.t. allebei een foto album krijgen.









Designer for a Day



Ook had ik de vrijheid genomen om Marianne van Marianne Design te mailen en vertelde haar dat ik het leuk vond om iets voor haar haar te maken. Dezelfde avond reageerde Marianne nog op mijn mail dat er iets leuks mijn kant op zou komen. Nou daar lag ik onder de brievenbus en 2 dagen later lag deze creatable op mijn deurmat.






Dit kaartje heb ik ervan gemaakt





en toen kreeg ik de Award Designer for a Day



Het is deze keer weer heel wat en ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden.

Lieve groetjes Els


18 opmerkingen:

Els zei

Gelukkig heb ik deze eerst opgeslagen en anders waren ze alweer weg geweest.
4 reacties:

marenmat zei
oooh daar zijn de mooie LO's!! Ik vind ze helemaal geweldig! Het kleine hartjes charmpje is heel mooi erop.
En wat een mooie kaartjes. Erg leuk dat je Marianne Design hebt gemaild en zoiets moois ervan gemaakt hebt!

Ik heb een brutaal vraagje. Had jij nou ook een foto van ons allemaal op de crop gemaakt?? En zoja, zou ik m ook mogen?
mijn mail adres is


groetjes! Marlies.
(oh en je vroeg wanneer de LO's erop kwamen te staan. Ik ga zo even foto's maken, want ik heb ze even afgemaakt ;o)
27 juni 2011 09:36

Brenda zei
Prachtige LO's en een schitterend kaartje!
27 juni 2011 09:47

m@deliefjuh zei
wat heb je dit weer prachtig gemaakt zeg!
27 juni 2011 10:05

Anoniem zei
Hoi Els, je hebt weer geweldig gefreubeld! En op cadeautjes zijn we natuurlijk altijd gek! Leuk hoor!! Groetjes Anne-Marie (m'n google account heeft kuren dus maar even 'anoniem'). Doei!
27 juni 2011 11:33

Patricia zei

Ooh Els wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. Leuk dat kaartje met boekenlegger, superleuk idee. Ook je LO's zijn heel mooi en een geweldig kado voor je keindochters straks.
En naturlijk je laatst kaartje wat een beauty..helemaal TOP, Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

wat een prachtige dingen heb je gemaakt!!! helemaal top...

Oeneke zei

Heel leuk Els, wat een prachtige kleinkinderen heb je. Het kaartje vind ik helemaal super

Anneke. zei

Wat een prachtige creaties, Els. Wat zijn de LO voor je kleindochters leuk! Tja en je beide kaarten zijn ook al zo leuk! Prachtig gemaakt, Els.
Groetjes Anneke.

Renate Bannink zei

Hoi Els

Wat leuk dat je een reactie achtergelaten had op mijn blog, werd gelijk nieuwsgierig en ben bij jou volger geworden, leuke kaarten maak je echt toppie!!!
Liefs Renate

joosscrapplace zei

Hoi Els,

wat een mooie dingen heb je weer gemaakt zeg. de lo's had ik al gezien. je kaartjes zijn ook erg mooi geworden.
Leuk dat je zo'n leuk presentje kreeg.
groetjes Jolanda

Korrie zei

Hoi Els

Wat weer een leuk kaartje en prachtige LO van je mooie kleindochters.
En die muzieknoot wist jij echt iets orgineels te maken.

Groetjes Korrie

Nathaly zei

Els wat een leuke creaties heb je weer gemaakt. Het eerste kaartje is echt helemaal mijn stijl. En dat laatste kaartje wil ik een keer liften. Super is die. Nathaly

Marion zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, Els!
De kaart met de vakjes is erg mooi!
Gave L.O.tjes, en schattige kleindochters!
groetjes Marion

Annemieke zei

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Wat een pracht creaties maak je zeg! wauw!
Daar kan best zo'n ICAD bij hoor, de ene dag wat uitgebreider dan de andere dag. Gewoon heel leuk om te doen! Veel plezier bij alles!

Anneke zei

Hoi Els ze zijn weer prachtig je kaartjes!
Groetjes anneke

martina's kaartjes zei

wow els, jij bent een echt bezig bijtje ! heel erg geslaagde creaties !!! die solsleutel haal ik me ook nog wel binnenkort ! mooie resultaten,
groetjes, martina
x

hennie zei

Wat ontzettend mooi allemaal Els!
Een originele kaart, je prachtige kleindochters op een erg mooie LO.
En dan ook nog dat leuke bericht over Marianne Design.
Jij geniet ook van onze heerlijke hobby.
dank voor je vele bezoekjes op mijn blog.
Lieve groetjes hennie.

Marijke en Chantal zei

Woow Els wat een mooi creaties heb je gemaakt! Prachtige LO van je kleindochters, leuk dat je daar een fotoalbum voor wilt maken. Bedankt voor je lieve brichtjes op ons blog.
Groetjes, Marijke en Chantal

Crea Astrid zei

Wat een mooie creaties heb je allemaal gemaakt Els. Leuk ook dat je uitgekozen bent voor designer voor één dag. Je heb er iets heel leuks van gemaakt.

Ik heb het boek van Nicole gehad en ze had er een vel van verschillende maten vlinders (van Rayher) erin gedaan. Die ze ook weleens op haar kaarten gebruikt. Heeeeel erg leuk zijn ze.

Groetjes AStrid.

Miranda zei

Wauw wat een leuke mannen kaart heb je gemaakt.
Je lo's zijn ook erg leuk geworden, lieve foto's.
Bedankt voor je berichtjes op mijn blog.

Groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Vind de stempel op de mannenkaart ook erg leuk. Je LO zijn ook erg mooi. Zullen ze vast erg blij mee zijn.

Gefeliciteerd met je award. Leuk hoor, dat je designer bent voor één dag.
Heb toevallig van de week ook en mal van Marianne tuis gekregen, maar ik wacht nog even met het maken tot na de vakantie. Nu heb ik er niet zoveel tijd voor.

Groetjes Astrid.