20 juni 2011

Mee gedaan met challenge.


Hallo allemaal,

Ook ik heb eens de tijd gevonden om mee te doen met een challenge van scrapbook Nederland en vond het leuk om dit kaartje te maken.


Papier van Basic Grey Kioshi 2339
cricut cartridge Give a Hoot en Accent Essentials
Ek bloempons
Creatable Marianne Design
Pearl maker lila
Metal spacer
Brads
Takjes pons Martha Stewart
En de stempel is van 7 gypsies, een oudje die ik nooit meer gebruik
maar wel mooi vond om hier op te doen. Ik heb het 'congratulations' dus uitgeknipt, gestempeld en direct bestrooit met paars embossingpoeder.

Dank je wel voor het kijken en tot een volgende keer.
Groetjes Els

26 opmerkingen:

M@rjan zei

Gaaf kaartje, Els! Leuk uiltje en een erg mooie kleurcombinatie heb je gebruikt. Leuk, dat tekstlabeltje aan het takje vastgemaakt!

Leuk dat je weer meedoet! Groetjes, Marjan

m@deliefjuh zei

zeker leuk! leuke sketch ook,je uitwerking is ook erg leuk!

Patricia zei

Leuk kaartje Els met dat lieve uiltje erop. Wat een schatje. Groetjes Patricia

Anneke. zei

Vind je kaart super leuk, Els! Leuke sketch.
Groetjes Anneke.

Annemieke zei

Super kaart!! Helemaal leuk!
Groetjes, annemieke

Sandra's Scrapsels zei

Echt een superleuk kaartje Els!!

Groetjes, Sandra

Anja (scrappie) zei

Een superleuk kaartje hoor mooie kleuren.

Oeneke zei

Prachtig kaartje, leuk zo met dat stempeltje met embossing poeder

Monique/bloem zei

Wat eenleuke kaart zeg!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Hetty zei

Wat een mooi kaartje heb je van de
sketch gemakt

gr hetty

xxx Myra xxx zei

je hebt een heel leuk kaartje gemaakt!!!

Christine zei

Hallo Els,
Ik kwam op je blog terecht via deze van Martina.
Ik snuffelde eens rond en je maakt prachtige dingen. Ik ga je volgen hoor zodat ik nog meer van al dat moois kan zien! Als je zin hebt, kom je maar eens langs op mijn blog!
Liefs
Christine

Brenda zei

Heel mooi kaartje!!

Cora zei

Wat een leuk kaartje en dat uiltje is wel erg lief :)... Dankjewel voor het meedoen met de challenge :)

jolanda zei

mooie kaart Els. leuk uiltje zo om dat takje.

Berdien zei

Prachtig kaartje !! Mooie bloem heb je gemaakt !Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

marja zei

els je kaartje is zo mooi gemaakt en het uiltje zo schattig!!!!!!!!!!!!

lieve gr. marja

hennie zei

Wat is je kaart weer leuk Els.
Zo heerlijk speels.
Ik wens je een fijne dag, groetjes hennie.

Anoniem zei

Ik vind hem erg mooi Els.

martina's kaartjes zei

wat is dit mooi ! veel geluk met je challenge,
groetjes en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog
martina
x

Korrie zei

Els wat heb je weer veel en leuke dingen gemaakt, super hoor.
Ik heb nog heel wat in te halen, maar heb vandaag weer een kaartje kunnen maken.
Groetjes Korrie

Marion zei

Wat een leuke kaart, en wat een schattige stempel!
groetjes Marion

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Leuk uil ook.

Groetjes AStrid.

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Els,
Via een ander blog kwam ik bij jouw terecht en bleef eigenlijk kijken, omdat ik dit kaartje apart en leuk vind. Niet een keertje ingekleurd en geen magnolia gebruikt.
Een heel gezellig kaartje. Enig die uil. Waar heb je die vandaan?
Ik heb ook je andere kaarten en canvasdoek bekeken. Heel erg leuk allemaal.
Ik was al volger, al wist ik dat niet meer.
Gezellig weekend verder.
Groetjes Lida

marenmat zei

hai Els!

Leuk je gisteren te ontmoeten. Ik vind de dingen op je blog prachtig. Zeker de doosjes vind ik erg mooi. Die kaart met je kleindochter en het mini canvasje en ezeltje! Helemaal top!

groetjes Marlies.