16 juni 2011

Mijn canvas is klaar

Hallo allemaal,

Een poos geleden deed ik mee aan een cropdag en gingen we deze canvas maken.
Erg leuk om dit te beplakken met stukjes krantenpapier en bewerken met Gesso. Zelfs de bloem was nog wel wat bewerkelijk om te maken, maar bijzonder leuk om te doen. Ook ik kreeg mijn canvas die dag niet klaar en dan thuisgekomen leggen we de canvas op het buro en daar vandaan ging het al eens iets verder weg. Nu had ik al het 1 en ander gemaakt en kreeg opeens een aanval van 'scrapdrang' en zie hier het resultaat. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden.
Deze canvas is gemaakt met het schitterende Riddersholm designpapier.  


Nou zat ik toch al in de scrapweeën en heb dit album dus ook maar afgemaakt.




Het is een heerlijk gevoel dat dit weer echt klaar is en ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden.
Lieve groetjes van Els




17 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Els,
Ik ken dat! Naar een workshop gaan en je project niet afkrijgen. Je moet dan meteen aan de slag gaan, anders blijft het zo in de kast liggen. Je canvas doek is leuk geworden met klok, datum en trouwfoto's. Die bloem is bijzonder en kan me voorstellen dat deze bewerkelijk is. Je album van "Toen"is ook erg leuk. Wat zit daar binnenin. Een vak verdeling?
Hartelijke groetjes Lida

Anneke. zei

Nou Els je kunt trots op je zelf zijn. Het ziet er prachtig uit!!
Grietjes Anneke.

jolande zei

Dit is prachtig geworden...mag je terecht trots op zijn!!

tosca zei

wouw helemaal te gek
je maakt prachtige dingen
en ja dat voor me uit schuiven van dingen ken ik
ik ben de laatste tijd erg druk maar ik ben ook met veel dingen tegelijk bezig. de 24 ste voor de nachtmarkt in kolhorn ben ik ook het 1 en ander aan het maken dus druk druk, maar dit van jou is weer super
groetjes tosca

Oeneke zei

Wauw Els, Hij is prachtig geworden. Ik vind de vlakverdeling op de linkerkant ook heel mooi.

Judith zei

Hallo Els,
Hier heb een geweldige manier gevonden om jullie trouwfoto's een ereplek te geven. Prachtig!
Je album ziet er ook goed uit! (heb je daar kleine boekjes in verwerkt, die je apart kunt uitschuiven of is het een geheel?
Groetjes,
Judith

Marion zei

Je canvas is prachtig geworden! Wat goed dat je hem toch hebt afgemaakt! Je album zier er ook geweldig uit, ben wel nieuwsgierig naar de inhoud!
groetjes marion

Els zei

Het album kan je helemaal open klappen en ik zal nog wel een foto bijplaatsen. Het album is voor mijn kleindochter als ze wat ouder is.

Dinie zei

Heel erg mooi Els je canvas en ik ben benieuwd
hoe hij in het echt is,maar dat ik zie vast binnenkort wel.
Je scrapboekje in het doosje is ook erg mooi geworden.

Groetjes Dinie

jolanda zei

Je canvas is prachtig geworden Els.
Het album ook.

Patricia zei

OOOOH Els wat ziet dit er prachtig uit zeg..ik kan er uren naar kijken. Groetjes Patricia

marika zei

wauw!heel erg mooi

groetjes,marika

Connie zei

zo, je blog eindelijk gevonden! Staat nu in mijn lijst hoor!
Inderdaad is je doek heel erg mooi geworden! Leuk hoe je die vakjes anders hebt gedaan.
Het onderste boek is ook schitterend zeg! Wat een mooie kleuren ook!

hennie zei

Je hebt 2 prachtige projecten gemaakt hoor Els!
Wat een enig idee om juist de achterkaart van het canvas te gebruiken.
Erg leuk dat boekje voor je kleindochter.
Mijn kleindochter van 6 vroeg of ik weer een fotoboekje voor haar wilde maken, als beloning mocht ik dan haar geheime dagboek lezen.
Het fotoboekje ligt al klaar als ze haar rapport komt laten zien krijgt ze het mee naar huis.
Groetjes en dank voor je bezoekjes aan mijn blog hennie.

m@deliefjuh zei

sjongen wat ziet dit er gaaf uit zeg! zoveel details!

Cora Hoekstra zei

Els wat een prachtig canvas heb je gemaakt, met heerlijke foto`s. Er zitten prachtige details op verwerkt. Probeer die "scrapdrang" vast te houden

Anneke zei

Wow els!!! Wat is dit weer geweldig mooi allemaal, prachtig gewoon :)
Groetjes Anneke