9 juli 2011

Kijk

Hallo allemaal,
Deze foto vond ik heel moeilijk om te scrappen. Teveel groen en een verkeerde kleur groen en dit was echt passen en meten om er een aardige lay-out van te maken. Sharon had zelf dit papier uitgezocht en dus moest oma er maar wat van maken en nu ben ik redelijk tevreden.


De sketch is van Scrapdelight en papier van Maja Design, Crea Diem en Cratepaper Portrait Colletion. Cardstock. Ponsen van Martha Stewart en Vlinderponjes van Nellie Snellen ( vlindertjes in de cirkel) Ook de letters 'Natuurmoment' zijn van Nellie Snellen. Een creatable van Crealies en hotfix steentjes. Garen van Sew Easy, knopen en glossy accent.



Afgelopen week met mijn scrapvriendin nog 2 tasjes gemaakt uit de Cards Only met papier van Basic Grey. Creatables  vogelkooi, vogeltje en de open bloem van Marianne Design. Randpons Martha Stewart, Versamark en embospoeder  en de  veel gebruikte Ek bloemponsen. Eye lets en touw. Veel van deze spullen zijn ook te koop bij  Annette's Creafarm  Het rechter tasje is voor een zieke met een zakje soep en het linker tasje voor een man met iets van Bjorn Borg erin.
Bedankt voor jullie bezoekje en hopelijk vinden jullie het mooi.
Lieve groetjes van Els




25 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Hoi Els,

Prachtige creaties heb je weer gemaakt.

Groetjes Ageeth.

xxx Myra xxx zei

wow Els die layout is prachtig!!!!! toppie, de tasjes zijn ook leuk hoor....

Jolanda zei

Wat gaaf,super mooi zeg.mooie kleuren!

Anneke. zei

Je LO is schitterend gelukt, Els!! De tasjes zijn ook prachtig. Mijn complimenten!
Groetjes Anneke.

Anneke zei

Ik vind je layout echt super!! Zo mooi gemaakt, en je tasje en kaartje zijn ook weer leuk :)
Groetjes Anneke

Annette zei

Hoi Els,

Mooi hoor, ik had ze nog niet gezien.
Wanneer spreken wij weer af?

Groetjes van Annette

Hetty zei

Wat een super mooi l.o. is het geworden en
de tasjes zijn ook al erg mooi

gr hetty

Oeneke zei

Nou, dat passen en meten is je goed gelukt, wat een prachtige LO. Mooi gedaan met die vlindertjes De tasjes zijn ook heel mooi, altijd handig voor een klein cadeautje

Judith zei

Heel heel leuk geworden. Je kleindochter heeft smaak, oma heeft talent!

marja zei

Ooooh Els wat een schitterende LO, super, de tasje zijn ook zo mooi!!!!

Lieve groetjes Marja.

Anoniem zei

Hoi Els, prachtig weer, mooie kleuren! En bedankt voor al je lieve commentaren op mijn blog, erg leuk om te lezen!!! Groetjes Anne-Marie

M@rjan zei

Nou, je hebt er toch iets erg moois van gemaakt! Ook de tasjes zijn erg leuk geworden!

Groetjes, Marjan

Rianne zei

Nou ik vind de LO prachtig geworden dus hij is zeker goed gelukt en terecht tevreden :)

Kaartjes zijn ook leuk geworden!

marika zei

prachtige layout en hele mooie kaarten

groetjes,marika

Brenda zei

Ik vind je LO erg mooi geworden en je tasjes zien er ook super uit! :)

martina's kaartjes zei

wow els, wat zijn je tasjes prachtig gewoon ! ook je scrapbook pagina is helemaal gelukt vind ik ! bedankt voor je lieve reacties op mijn blog
liefs, martina
x

Nathaly zei

Moeilijk of niet, Els. Het is een heel mooi LO geworden. Mag je trots op zijn.Nathaly

linda zei

Ze zijn geweldig geworden.
Groeten van Linda

Inge zei

Nou , je hebt een prachtige LO gemaakt hoor!! Niet aan af te zien dat je moeite had met de groene kleur. En leuke tasjes ook!

jaimie zei

Hallo Els,

Via via kwamik hier terecht, wat een knappe LO en leuke tasjes heb je gemaakt !

Groetjes, Jaimie

Sandra's Scrapsels zei

Wat een prachtige lay-out zeg!! Juist heel mooi zoals de foto er nu uitspringt met het groene erin!
Je tasjes zijn ook geweldig leuk!!

Groetjes, Sandra

m@deliefjuh zei

super gemaakt. ik vind je LO ook helemaal leuk! en die tasjes: enig! ik hou er van!

groetjes martine

marenmat zei

WoW! Mooi zeg die LO, je maakt echt mooie dingen!!
Bedankt voor je berichtje mijn blog, op de een of andere manier zijn ze niet in mijn inbox terecht gekomen, dus had nog niet gezien dat je gereageerd had ;o))

Groetjes Marlies.

Bianca Kalksma zei

Wat heb je dat prachtig gescrapt!! En de tasjes zijn ook super geworden. Maar het scrapresultaat is echt super, past perfect bij de foto!

marja zei

els ik vindt het heel goed gelukt hoor en je lo is dan ook prachtig!!!!!
kan je trots op zijn hoor!

lieve gr. marja