28 juli 2011

Toch nog wat gemaakt

Hallo,

 De afgelopen tijd heb ik nog best wel wat gemaakt, maar ik ben wel een beetje (veel) afwezig.
Voor mij nichtje heb ik een soort labelkaart gemaakt waar 2 labels in kunnen.
De achterste label voor een zakje thee en de voorste voor 'tea time' .
 

Deze Lo heb ik voor mijn kleindochter gemaakt. Ze had een verkleedpartijtje gehad met een fotoshoot en de foto's zijn zo leuk om te scrappen.
Bij de labelkaart en de lo heb ik veel gebruik gemaakt van de cricut en creatables van Marianne Design.

Deze vakantiekoffer heb ik gemaakt met een echte rits erin. Het model kan je bij Duo challenge blog  aanvragen. 



De onderste kaart heb ik gestanst met een grote creatable van Marianne Design en toen de randen geïnkt en bestrooid met embossingpoeder. Ook het vogeltje gemaakt met de creatable van Marianne Design en de de letters met de Cricut gesneden.

Na het overlijden van mijn vriendin is het me allemaal een beetje teveel geworden en hebben jullie op het blog van Annette  al kunnen lezen dat ik per 1 augustus stop als Designer van Annette's Creafarm.  Annette bedankt voor de fijne tijd die we samen gehad hebben en ik wens je heel veel succes met Creafarm

Leuk dat je weer even kwam kijken en lieve groetjes van mij.


14 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

wat weer een leuke kaartjes Els, denk om je zelf hoor!!!

lieve groetjes myra

Anneke. zei

Prachtige creaties heb je gemaakt, Els. Jammer dat je stopt als designer bij Annette, maar je moet ook aan je zelf denken.
Groetjes Anneke.

Ans zei

Hallo Els,

Hele mooie creaties heb je gemaakt. De layout vindt ik schitterend.

Liefs Ans

martina's kaartjes zei

hoi Els, wat jammer te horen dat het niet zo goed met je gaat.... toch wel knap dat je deze creaties nog hebt kunnen maken ! mooi hoor
verzorg je maar goed en tot de volgende
grtjs, martina
x

Oeneke zei

Ondanks alles is het je wel gelukt om hele leuke dingen te maken Els. De LO en de koffer zijn helemaal super. Doe rustig aan en pas goed op jezelf, verdriet heeft tijd nodig.... veel tijd, en het gaat op een gegeven moment wel beter, maar over gaan of slijten doet het niet, nog lang niet.

Sandra's Scrapsels zei

Nou, je bent hartstikke druk geweest!!
Wat een prachtige creaties allemaal!
Wat ontzettend leuk dat je een echte rits in de koffer hebt gemaakt!

Groetjes, Sandra

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie creaties
heb je allemaal gemaakt

gr hetty

marenmat zei

Mooie dingen allemaal! En wat een schattige foto's van je kleindochter!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Vind je vakantiekoffer echt geweldig.

Groetjes Astrid.

Rianne zei

Lekker productief; het is een hele rij zo!

Vooral je koffer vind ik geniaal! Erg leuk :)

joosscrapplace zei

je hebt weer prachtige dingen gemaakt Els.
groetjes Jolanda

Anoniem zei

Hoi hoi, geweldig weer wat je gemaakt hebt hoor! Hier ligt het allemaal even stil vanwege puppy en vakantie! Groetjes! Anne-Marie

Nathaly zei

Waow Elske, wat heb je veel gemaakt! En allemaal zo leuk. Geweldig! Nathaly

M@rjan zei

Ik vind je creaties erg mooi geworden! In moeilijke tijden geeft deze hobby toch ook veel afleiding en rust, is mijn ervaring. Neem je tijd, Elske. Sterkte, meid.

Groetjes, Marjan