21 augustus 2011

kleine kadootjes gemaakt

Hoi,
Voor mijn schoonzus heb ik nog snel dit eenvoudige theezakboekje kunnen maken. Er zitten 2 theebuiltjes in.



Deze verpakking heb ik gepimpt voor Sylvana die jarig was tijdens mijn vakantie en ben 1 van de gelukkig prijswinnaars geworden. Bedankt Sylvana.
En in de nieuwe stamper stond dit patroon en wist meteen dat ik deze zou maken voor een vriendin die heel even 'de weg' kwijt was. Ze is een liefhebster van thee en dus is de keuze niet zo moeilijk.  
Fijn dat je even kwam kijken en tot een volgende keer. Groetjes van Els

18 opmerkingen:

Ans zei

Wat een leuke theedoosjes heb je gemaaakt, vindt ze alle 3 leuk.

Liefs Ans

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rjan zei

Sorry, te snel op een toets gedrukt.

Ik wilde zeggen: dit is toch weer allemaal echte EYE-CANDY!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een prachtige creaties Els.

Liefs Riet.

Johanna zei

Erg leuk :) de bovenste is mijn favoriet! Heel stijlvol en romantisch :)
Groetjes, Johanna

marika zei

hele leuke kadootjes!

groetjes,marika

jolande zei

Wat gaaf zulke kado'tjes..prachtig gemaakt!!

Groetjes Jolande

Marijke en Chantal zei

Wat een leuke kadootje zijn dit! De eerste vind ik supergaaf, heel stijvol. Erg mooi gemaakt.
groetjes, Marijke en Chantal

chantal zei

wat een prachtige en leuke cadeautjes heb je gemaakt. Die wil iedereen wel krijgen hoor.
Liefs Chantal

Lenet zei

Super allemaal zeg..die wegwijzer vind ik een topper!

Anneke. zei

Leuke cadeautjes heb je gemaakt, Els!
Groetjes Anneke.

joosscrapplace zei

je hebt weer leuke dingen gemaakt els. dat bovenste kaartje vind ik er mooi geworden.

Brenda zei

Wat heb je mooie dingen gemaakt!!De eerste vind ik super maar ook die "kilometerpaal"; supercreatief en erg mooi geworden!

marja zei

Wooow wat een super leuke, mooie dingen heb je gemaakt Els!!!

Lieve groetjes Marja.

Bianca Kalksma zei

Wow, wat een mooie dingen heb je gemaakt! En zoveel! En wat een ontzettend origineel lief cadeautje heb je voor je vriendin gemaakt!

m@deliefjuh zei

wauw zeg! leuk gedaan. vind je bovenste tea card ook helemaal leuk!

Connie zei

wat mooi allemaal Els! Vind vooral die 'paddestoel' met Ruinen heel erg mooi geworden!

hennie zei

Prachtig wat ik hier allemaal zie Els!
Op mijn verjaardag was onze kleinzoon Jonas hier, er werd op mijn blog gekeken. Hij werd helemaal enthousiast toen zijn vader zei "he kijk Jonas, dit zegt Els."
Wat heb je hem blij gemaakt met je kaart.
Lieve groetjes hennie en dank voor je vele berichtjes.