29 augustus 2011

Met folie gewerkt en 2 kadootjes

Hallo allemaal,

Voor het eerst heb ik met folie gewerkt en vond het heerlijk om zo bezig te zijn. Het is eigenlijk een probeersel, maar nu is het zo leuk geworden dat ik het hier toch maar laat zien en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Was ik mijn scrapkamer weer eens aan het opruimen en toen kwam er een oud modelletje uit een doos vallen die ooit op een beurs was gemaakt. De maten opgenomen en dit is het vernieuwde resultaat.
In het midden zit een rechthoek om een zakje soep (voor een opkikker, of zoals ik heb gedaan; chocoade met een kadobon) in te doen.  
Voor een lieve kennis heb ik deze plak chocolade nog gemaakt en ze was er weer heel blij mee.   
Bedankt lieve bloggers voor het kijken en steeds weer een zo'n leuk berichtje achterlaten. Hopelijk staat er nu ook weer wat leuks voor jullie tussen, want het zijn 3 verschillende creaties.
Inmiddels heb een trouwauto gescrapt, maar die kan ik nog niet laten zien omdat het bruidspaar het nog moet ontvangen, maar a.s. weekeinde mag ik hem eindelijk laten zien.
Lieve groetjes Els

19 opmerkingen:

blogvanco zei

Ik vind dat "folie" toch zo leuk ! Hoe heb je dat nou gedaan, hahaha. Resultaat mag er zijn hoor !

Anoniem zei

Wow Els, wat een mooie projecten weer! Vooral dat 2e 'doosje/kaartje' vind ik geweldig leuk! Ben gek op doosjes! Bedankt voor je lieve blogberichten maar weer! Fijne dag! Anne-Marie

M@rjan zei

Je bent lekker bezig geweest! Mooie projectjes en ja, leuk spul is dat metaalfolie, hè? Heel originele kaart heb je ermee gemaakt. Je middelste vind ik ook erg gaaf. Wat een mooie cadeautjes!

Groetjes, Marjan

tosca zei

hoi els
wat leuk !!!!! dat folie SUPER
en die doosjes ook allemaal leuk weer
groetjes tosca

marja zei

Ooooh wat super allemaal weer, dat folie vind ik echt heel apart, hoe heb je dat gedaan?

Lieve groetjes Marja.

xxx Myra xxx zei

wow super weer, die folie vind ik echt prachtig!!!!

m@deliefjuh zei

jij bent lekker bezig! leuk zeg!

Marijke en Chantal zei

Wat een prachtige creaties, geweldig dat metaal folie, geeft een heel mooi effect. De middelste kaart is ook erg mooi en de plak chocola heb je leuk opgepimpt.
groetjes, Marijke en Chantal

marenmat zei

wow dat folie is echt leuk! Hoe heb je dat gedaan?? En de kadootjes zijn erg schattig!
Ben benieuwd naar de trouwauto....

Groetjes Marlies.

Ans zei

Wat een leuke creaties, vooral die met het metaalfolie, super.

Liefs Ans

Patricia zei

Dat ziet er mooi uit zeg, wauw!! Van dat folie snap ik niet. Het ziet er zo apart en mooi uit dat ik niet voor kan stellen hoe je dit hebt gedaan. Maar ook je andere creaties zijn erg leuk. Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

wat ben jij een bezige bij ! dat doe je zo maar even ! wow, super resultaten hoor ! petje af !
grtjs, martina
x

Bianca Kalksma zei

Nou, dat folie is erg mooi geworden! En het zakje/tasje: ge wel dig!!!! En de plak chocolade, zo mooi gemaakt dat je bijna (bijna dan hè) niet aan de chocolade zou beginnen :)

Anneke. zei

Wat is dat folie leuk, Els. Als we elkaar weer eens zien moet je mij maar even uitleggen hoe je dat doet. Je andere creaties zijn ook erg leuk.
Groetjes Anneke.

marika zei

ik vind alledrie je creaties supermooi!
groetjes,marika

Lenet zei

ZOOO dat is nog eens ART mooi zeg..Je zakje en reep zijn ook heel mooi geworden!

Sandra's Scrapsels zei

Wat ben je lekker bezig geweest Els!!
Wat ziet dat er super stoer uit zo met het zilver folie!! Je tasje en je chocoreep mogen er ook wezen zeg!!

Groetjes, Sandra

p.s. leuk dat je mijn bloglink in je zijbalk hebt staan!!! hihihihi

hennie zei

Hoi Els wat laat je ons weer prachtige dingen zien!
Het eerste kunstwerk roept bij mij de vraag "hoe heeft ze dat gedaan" op.
Misschien krijg ik een uitleg.
Op mijn blog zie ik dat jij je ook afvraagt wat een scraplineaal is, maar dat woord stond niet in mijn bericht. Ik heb het over een scraplinemal. Het is een plasticmal die je kunt gebruiken om b.v. met stempelinkt een achtergrond voor een lay-out te maken.
Ga maar bij de andere DT leden van Crealies langs vandaag, dan kun je zien wat er met die simpele mallen allemaal gedaan kan worden.
Fijne dag en lieve groetjes hennie.

Monique/bloem zei

Wat mooi allemaal zeg! Vooral met het folie is echt prachtig, volgens mij moet ik dat ook nog ergens hebben liggen, dat moetik toch ook eens proberen!