14 augustus 2011

Vakantie gehad

Hallo allemaal,


We zijn weer thuis van een heerlijke vakantie en we hebben de regenponcho wel 3 minuten aan gehad en dus hoor je mij niet klagen. In een super mooie groene omgeving en actief bezig zijn geeft ons een weer goed en ontspannen gevoel.


Eerst hebben we een gedeelte van het Pieterpad gelopen (Vorden tot Groesbeek) en daarna zijn we naar Thüringer wald gegaan en hebben daar verder gelopen.


Ook zijn we in Erfurt geweest en is een prachtige stad met heel veel smalle leuke gezellige straatjes en schitterende gebouwen en een prachtige brievenbus.

Voor de vakantie heb ik een Award ontvangen van Martina en ben er natuurlijk weer heel blij mee. Wel moet ik nu 7 dingen van mijzelf vertellen en doorgeven aan 7 mensen.

  1. Van mijn vakantie heb ik genoten en weet nu dat even in een andere omgeving goed voor mij is geweest.
  2. Dat er maar 60 minuten in een uur zitten en dat het soms (lees heel vaak) te weinig voor mij is.
  3. Huishoudelijk werk op een veel lager pitje staat sinds ik scrap.
  4. Ook voor mij chocolade favoriet is maar probeer er minder van te eten, omdat teveel gewicht heel ongezond kan zijn.  
  5. Natuurlijk respect hebben voor al wat leeft vind ik heel belangrijk.
  6. Ik heb nog steeds mijn grijze haren verstopt onder de verf.
  7. Dat ik nog steeds blij ben dat ik kan scrappen.
De Award geef ik door aan;
 en natuurlijk aan alle andere bloggers.

En als afsluiting van mijn vakantie heb ik gistermiddag de kaart gemaakt bij Art Journey in Sleen. Hopelijk kan ik binnenkort ook wat meer met mijn stempels gaan doen.

Bedankt voor het kijken.  en groetjes van Els




17 opmerkingen:

Oeneke zei

Hee Els! Welkom thuis. Wat fijn dat je even lekker kon bijtanken. Mooie foto's heb je gemaakt en je kaartje is ook goed gelukt.

Nathaly zei

Hi Els, wat superlief! Dank je wel. Het ziet er naar uit dat je een heerlijke vakantie gehad hebt. Mooie streek. Nathaly

Patricia zei

Hoi Els, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Het klinkt wel heel erg ontspannen, heerlijk!! Bedankt voor de award. Lief dat je aan mij hebt gedacht. Fijne dag. Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

welkom thuis, dank je wel voor je award , ik ga hem binnenkort even plaatsen.
Wat heb je een mooie kaart gemaakt!!!!

groetjes myra

Ans zei

Heerlijk zo,n vakantie, van alles te zien en fijn wandelen. Mooi kaartje heb je gemaakt.

Liefs Ans

m@deliefjuh zei

wat een heerlijke vakantie heb je gehad!

marja zei

Welkom terug Els!!

Lieve groetjes Marja.

chantal zei

Hallo Els,
leuk dat je zo een fijne vakantie hebt gehad en zo ook tot rust kon komen. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Ik hou wel van die stijl.
Die stempel is prachtig
liefs Chantal

Anoniem zei

Heee Els, bedankt voor je leuke reacties weer op m'n blog! Het schijnt dat ik je emailadres weer kwijt ben, dus maar even zo een reactie. Met Job is alles goed, hij is meegeweest op een midweek naar Slagharen, is supergoed gegaan. Hij is nog wel ondeugend en erg bijterig, maar ja ... dat hoort erbij! En wat lees ik ... dat je het Pieterpad hebt gelopen tot Groesbeek: daar woon ik, je bent langsgelopen als het goed is, wat leuk! Hadden we moeten weten, had je even kunnen uitrusten!! Groetjes! Anne-Marie

Marijke en Chantal zei

Hoi Els, welkom terug op blogland. Wat een mooie foto's en lekker dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. Prachtige kaart, mooie stijl.
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellie zei

Is heel mooi zacht van kleur geworden!

Anneke. zei

Hallo Els, Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Anneke.

Anneke zei

Leuke foto's Els :)
Groetjes Annneke

Dinie zei

Hoi Els

Dat klinkt allemaal erg gezellig wat jullie gedaan hebben.
En wat een prachtige kaart heb je gemaakt bij Art Journey .

Groetjes Dinie

marenmat zei

Dat klinkt als een heerlijke vakantie! En wat een prachtige kaart!

groetjes Marlies

Lenet zei

gaaf kaartje zeg mooie afsluiting van je vakantie !

Ateliê Artesanatos da Daninha zei

Oiee!!! Estou te seguindo!!!!!
De uma passadinha no meu blog e participa do sorteio valendo um 1 kit da Hak aviamentos.
Quantos mais amigas vc indicar mais chances vc tem de ganhar!!!!
Beijus!!Daninha
artesanatosdadaninha.blogspot.com