25 september 2011

Weer een kerstkaartje gemaakt

Hallo lieve bloggers,

Allereerst dank jullie wel voor alle lieve hartverwarmende reacties die ik heb ontvangen. Het heeft me heel goed gedaan.
  
Onderstaand kerstkaartje heb  ik deze week gemaakt voor de Nederlandse kaarten uitdaging. Deze sketch vond ik erg leuk en zeker geschikt om er een kerstkaart van te maken. 
Het papier is van Eline en de ponsrand van Martha Stewart. Voor de tekst en de sneeuwvlokjes versamark en embospoeder gebruikt.


Dank je wel voor het kijken en tot een volgende keer. Lieve groetjes van Els

18 opmerkingen:

Judith Slegers zei

Hoi Els, Je kaartje is heel mooi geworden, niet helemaal volgens de sketch want je hebt geen plaatjes erop, maar is verder wel heel erg mooi geworden.
Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
Groeten Judith
www.kaartenuitdaging.blogspot.com

Patricia zei

Hoi Els, ik heb net je laatste berichtjes gelezen. Was erg druk, dus had geen tijd omte bloggen en scrappen. Sterkte met alles, je kaartje vind ik erg leuk geworden.

M@rjan zei

Ik vind het een schitterende kaart, Els! Prachtige tinten en dat hart is erg mooi! leuk al die kleine sterretjes er op!

Groetjes, Marjan

Oeneke zei

Prachtig kaartje met een beetje een sjieke uitstraling. De bedeltjes passen er heel mooi bij

Renate Bannink zei

Joh meis dat is een mooie, die sketch ga ik gebruiken voor een kaart.
Dank je wel voor het delen.
Groetjes Renate

xxx Myra xxx zei

prachtig kaart Els!!!!

Judith zei

Heel mooi, heel chique vind ik je kaart! Succes met de challenge.
Groetjes, Judith

marja zei

Schitterend kaartje Els.

Groetjes Marja.

Marijke en Chantal zei

Prachtige kerstkaart is dit Els, mooie warme tinten, leuk de bedeltjes erbij.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marianne zei

Hallo Els,
Je kaartje is werkelijk prachtig.
Hij is beeldschoon.
Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.

Aletta zei

Wat een mooi en stijlvol kaartje.

Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

Groetjes Aletta

Elise zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdagingen
Groetjes Elise

marenmat zei

Prachtig kaartje zeg!

groetjes Marlies.

Anoniem zei

Ooeeeeheej, erg mooi!

Ik kan op jouw blog ook geen berichtjes plaatsen, dus doe ik het maar zo.

groetjes,
Marja (SNN)

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

Ans zei

Schitterend kaart, heel stijlvol. Succes met de challenge.

Liefs Ans

Gerda zei

Wat een heerlijk warm kaartje! Nog bedankt voor je leuke reactie op m'n blog. Ik wens je sterkte met alles.

Groetjes,
Gerda

Margo zei

Hoi Els,
ik kom al hoppend op jouw blog terecht en ben meteen volger geworden want je maakt erg leuke kaartjes !
Deze is ook super en heel leuk van kleur !
Liefs
Margo