1 oktober 2011

klein kadootje

Hallo lieve bloggers,
Ergens vond ik nog een stukje mooi stukje papier en heb er een verpakking voor  Mentos suikervrije kauwgom van gemaakt. Dit is de bovenkant


Klepje ophoog en de binnenkant.
De ontvangster was er heel blij mee.

Gisteren hebben mijn vriendin en ik zo'n heerlijke dag gehad op de beurs in Hardenberg en het is altijd zo leuk om er veel bekende tegen te komen.  Tja we waren al vroeg aanwezig, maar toen een luidspreker 17.00 uur vriendelijk verzocht om het pand te verlaten hadden we nog niet alles gezien en van mijn laatste 90 cent heb ik nog net 3 charms kunnen kopen, hahaha.
Bedankt voor jullie bezoekje en lieve groetjes van Els

19 opmerkingen:

Ans zei

Leuk doosje en zo kun je alle kleine papiertjes mooi gebruiken. Zo te lezen heb je je best vermaakt op de beurs ben benieuwd wat voor moois je allemaal gekocht hebt.

Liefs Ans

xxx Myra xxx zei

heel erg leuk!!!

Christine zei

Leuk doosje! Altijd goed om ons restjes nuttig te gebruiken want wij gooien toch niets weg!!!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Prachtig doosje, Els. Leuk om weg te geven.
Fijn om te horen dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. Onverwacht ga ik morgen naar Hardenberg.
Groetjes Anneke.

Margo zei

Wat een leuk kadootje Els !
Liefs
Margo

Marijke en Chantal zei

Wat een leuk doosje, zo kan je mooi de kleine restjes papier opmaken. Leuk geheel. Heerlijk he om op zo'n beurs rond te lopen!
Groetjes, Marijke en Chantal

marika zei

da's een leuke manier om je restjes op te gebruiken.Mooi gemaakt

groetjes,marika

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! inderdaad, niets weggooien he ?
liefs, martina
x

Oeneke zei

Heel mooi doosje, ziet er veel leuker uit dan zo'n winkel verpakking

Patricia zei

haha zo gaat het bij ons ook altijd. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Lekker zo'n dagje bezig zijn met je hobby. Je doosje is erg leuk geworden. Groetjes Patricia

Riet zei

Wat een prachtig doosje Els.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

zo leuk he! dit soort kleine verassingen! helemaal gaaf!

Nathaly zei

Leuk doosje, Els. En dat met papier dat je al ergens had liggen. Heerlijk! Nathaly

Crea Astrid zei

Wat een leuk doosje heb je erom heen gemaakt. Vind de bloem ook erg mooi gedaan.

Groetjes AStrid.

ScrappyDoo zei

Ik heb bij jou eens rond gesnuffeld. Mooie creaties hoor! Ik ga je volgen!

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke verpakking heb je gemaakt! En heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad in Hardenberg!

Judith zei

Deze is leuk, zeg! Ik hou van Mentos kauwgom (-;

Dezinaworld zei

Ohhh thats so beautiful. what a lovely creation
hugs June x

Petra zei

Mooi gemaakt!
Erg leuk, ik blijf al die doosjes en verpakkingen leuk vinden :)
Ik ben volger geworden!
Groetjes Petra