11 oktober 2011

Weer even weg geweest en een kaartje

Hallo lieve bloggers,

Wat is het toch weer leuk om nieuwe volgers te begroeten en dus een hartelijk welkom van mij. Ook dank je wel voor alle lieve enthousiaste berichtjes die jullie plaatsen.
Waarschijnlijk hebben sommige bloggers mij al even gemist, maar zaterdagmiddag ben ik weer onverwachts naar het ziekenhuis gegaan. Zondag overgebracht naar een ziekenhuis in Zwolle voor een kleine operatie en gisteren laat in de middag mocht ik gelukkig weer naar huis. Nu ben ik nog wel een beetje moe van de narcose en vrijdag mag ik nog een keertje terug ook.

Onderstaand kaartje heb ik vorige week gemaakt voor mensen die momenteel door een moeilijke periode gaan.
Het kaartje vond ik in C.O. nr. 21 en toevallig had ik dit papier op de beurs gekocht.
Gebruikt;  kraftpapier en Maja Design 

Hartelijk dank voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.
Liefs van Els

25 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt, mooie kleuren !
grtjs, martina
x

Patricia zei

Ooh ik vind je kaartje echt prachtig. Zo mooi met die kleuren en veel leuke details. Ik heb dit papier ook nog liggen. Als ik dit zie begint het wel te kriebelen hoor. Sterkte met je ziekenhuisbezoekjes en je herstel. Groetjes Patricia

Anoniem zei

Prachtige kaart Els! En wat een pech weer!! Moet je nu vrijdag op controle terug of weer geopereerd worden? Heel veel beterschap!! Groetjes Anne-Maie

marja zei

Wat een geweldig mooi Kaartje Els!!! Heel veel beterschap!

Lieve groetjes Marja.

M@rjan zei

Ik wens je allereerst een spoedig herstel!
Je kaart is heel mooi, prachtig die kleuren en de mooie swirl!

Groetjes, Marjan

Marijke en Chantal zei

Prachtige kaart, mooie kleuren en sterkte met alles, heel veel beterschap!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marja zei

Mooie kaart Els en een spoedig herstel!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

Ans zei

Een schitterend kaartje Els en beterschap.

Liefs Ans

Bianca Kalksma zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Fijn dat je toch nog een beetje aan de knutsel kunt en zo ondanks jouw operatie en gezondheidsproblemen toch aan anderen ook een mooi fijn gebaar kunt maken zo. Veel beterschap voor jou toegewenst!

Nathaly zei

Mooi is dat papier van Maja he? En jij hebt er weer een superlief kaartje van gemaakt. Nathaly

Anneke. zei

Heel veel beterschap, Els!!
Groetjes Anneke.

Gerda zei

Leuk dat je op m'n blog reageerde! Leuk kaartje heb je gemaakt. Gaat het al wat beter met je?

Gr, Gerda

ScrappyDoo zei

Past erg mooi bij de tekst. ingetogen maar prachtig kaartje!

marja zei

een prachtig sterkte kaartje els!!!!

fijn weekend hoor!




lieve gr. marja

marenmat zei

Jeetje Els wat vervelend dat je weer naar het ziekenhuis moest! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Je hebt wel een prachtig kaartje gefabriceerd, de kleuren zijn echt heel mooi! Ik vond ook je mentospakje erg lief!!

Groetjes en beterschap
Marlies

m@deliefjuh zei

super zeg! knap hoor! zonder afdrukje dat lukt mij nou nooit ;)
haha

Anneke zei

wat een prachtig kaartje en papier.
ik hoop dat je snel zal herstellen.
beterschap en liefs

Rianne zei

Prachtig kaartje!!

Enne succes met het herstel na het zkhs!

Lia zei

EEn erg mooie kaart! Je hebt geen plaatjes nodig want het papier alleen al is prachtig!
Groetjes, Lia

Crea Astrid zei

Prachtig kaartje en mooi papier.
Heel veel beterschap.

Groetjes Astrid.

Tineke zei

Een schitterende kaart Els! Ik las dat er aan je gezondheid werd geknaagd. Hoop dat je hersteld bent inmiddels...
Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Als je het patroon van het tasje wilt, mail me gerust dan stuur ik het mee. De link kan ik niet meer vinden anders had ik die erbij gezet.
Groetjes Tineke

Nathaly zei

Sterkte en beterschap, Els. Je kaartje is erg leuk trouwens. Maja papier is gewoon geweldig. Nathaly

Carolina zei

mooi kaartje gemaakt els en ik ben ook helemaal verliefd op het maya papier!, sterkte met je gezondheid, gaat het al wat beter trouwens?
groetjes Carolina

chantal zei

Hoi Els, Wat een mooie kaart. Hoe gaat het ermee?
liefs Chantal