1 december 2011

Daar ben ik weer.

Hallo lieve bloggers,

Tja het duurde even voor ik weer iets op mijn blog kon zetten, maar gelukkig ben ik nu aardig opgeknapt na mijn operaties. Zaterdagmorgen 15 oktober ben ik alsnog met spoed geopereerd en 3 weken later nog een laatste kleine ingreep gehad. Helaas waren er toen wat akelige probleempjes, maar nu gaat het gelukkig weer goed met mij.
De kerstkaarten maken voor dit  jaar gaan helaas niet zo goed, maar de doosjes al wel.
Ook zijn er weer nieuwe volgers en van harte welkom op mijn blog.   
.
Afgelopen zondag ben ik naar de kerstcrop van het Snn-forum bij Anneke geweest en hebben we dit doosje gemaakt.  Dit doosje zit nu in de koffer van vrienden die morgen naar Spanje afreizen en met kerst niet in Nederland zijn. Zo kunnen ze toch weer even aan ons denken.
Dit is de binnenkant en gevuld met een doosje lucifers en 2 waxinekaarsjes.
Dit doosje had ik een week eerder bij Anette gemaakt.  
Ook nog een label gemaakt en dan met versaMark en 2 kleuren embospoeder. De dennenappels in goud en de takjes met witte embospoeder.
En nog een doosje gevuld met rittersport chocolade. Gewoon een kleinigheidje om kado te doen. 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en bedankt voor het kijken.
Lieve groetjes van Els en tot gauw. 


27 opmerkingen:

marika zei

fijn dat alle ellende nu achter de rug is en je weer lekker aan de knutsel kunt.
Ik vind je doosjes allemaal erg leuk,maar dat wist je natuurlijk al

groetjes,marika

Marijke en Chantal zei

Hoi Els,
Wat fijn om weer mooie creaties van je te zien en te lezen dat het weer wat beter met je gaat! Erg leuk zijn de doosje,s vooral de blauw met craft gecombineerd vind ik super!
Groetjes, marijke en chantal

Anneke. zei

Leuk om weer iets van je te horen, Els. Je hebt prachtige creaties gemaakt! Wel een beetje aan je zelf denken, hé.
Groetjes Anneke.

Riet zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Els.

Liefs Riet.

ScrappyDoo zei

Zo wat een prachtige creaties.

Oeneke zei

Zo! Je bent er weer helemaal zie ik. Mooie dingen heb je gemaakt. Dat bovenste doosje heb ik ook gemaakt bij Anneke, ik moet er nog steeds een foto van maken

freubeltjes kaarten zei

Hallo Els,

Fijn dat het weer beter met je gaat,en je hebt weer prachtige creaties gemaakt.

Groetjes Ageeth.

martina's kaartjes zei

hoi els; welkom terug ! mooie creaties heb je daar ! superzz !
grtjs, martina
x

marja zei

Wat super fijn dat het weer wat beter met je gaat! Wat een schitterende creaties heb je gemaakt Els, beauty's!!

Lieve groetjes Marja.

Brenda zei

Welkom terug in blogland;) Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Je maakt weer prachtige dingen! Kalm aan en fijn weekend,
Brenda

Miranda zei

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt, doosje tag echt super mooi.
En bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Groetjes Miranda

Christine zei

Fijn dat het beter met je gaat Els! Je freubeltjes zijn prachtig gedaan meid!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Hoi hoi, fijn dat het weer beter gaat Els! Ik heb zelf ook niet veel geblogd, maar dat had meer met de inspiratie en tijd te maken ;)
Prachtige doosjes hoor, enig om te zien. Groetjes en fijn (Sint)weekend! Anne-Marie

M@rjan zei

Fijn dat je weer lekker aan de knutsel kunt, zo te zien heb je hard gewerkt om de schade in te halen :) Mooie dingen gemaakt!

Groetjes, Marjan

Marja zei

Hoi Els,
Wat heb je weer mooie spulletjes gemaakt. Die laatste vind ik persoonlijk het mooist. Doe kalm aan!

Ans zei

Het zijn weer hele mooie creaties. Er zijn er al veel voorbij gekoem maar met een luciferdoosje erbij had ik nog niet gezien, supermooi.

Liefs Ans

Bianca Kalksma zei

Wat een prachtige creaties laat je weer zien Els! Vooral het doosje met de waxinelichtjes én het doosje met de chocolade vind ik echt heel erg mooi! Ik wens je een fijne zondag toe en doe rustig aan!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Astrid.

Nathaly zei

Hi Els, wat een leuke creaties! De doosjes zijn superschattig en je groen- paarse label is mijn favoriet. Wat prachtig gemaakt! Leuk met die witte embossingpoeder. Nathaly

Jacquelien zei

He Els,

Wat heb je prachtige doosjes en label gemaakt zeg. Je doosje had ik natuurlijk al, bijna af, bij Anneke gezien en de overige creaties zijn ook erg mooi geworden.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op met je, gezien alle medische tegenslagen.

Groetjes Jacquelien

Bep zei

Hoi Els,

Wat een prachtige doosjes en label heb je gemaakt zeg, en wat zijn ze leuk hè die doosjes om waxinelichtjes in te doen.

Gr...Bep

Marianne Schut zei

Haib Els, fijn te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Zo te horen heb je een heftige tijd achter de rug...hopelijk zet het herstel goed door! Je creacties zien er in ieder geval weer prachtig uit! Liefs Marianne

Carolina zei

hoi els, welkom terug en ik hoop dat je gezondheid een stijgende lijn gaat vertonen zodat we weer kunnen genieten van al het moois wat je maakt......jeetje je bent zo creatief! super

groetjes

Anneke zei

Hoi Els, blij te horen dat het al beter met je gaat! Enne wat een prachtige doosjes heb je weer gemaakt :) Groetjes Anneke

marenmat zei

Erg leuke doosjes weer Els! En wat vervelend dat je twee keer geopereerd moest worden. Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed met je.
Bedankt voor je leuke commentaartje! Het was zo leuk, met die plu. Dan hangt iedereen een herinnering erin, nadat iedereen was geweest hebben we nog de hele avond verhalen uit de oude doos gehaald, erg gezellig! Echt een goeie om te onthouden als iemand zoveel jaar getrouwd is.

Groetjes Marlies.

Sandra1968 zei

Ik ben blij dat jij je nu weer wat beter voelt.
En wat heb je de laatste tijd superleuke creaties gemaakt! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Bianca zei

Hoi Els,

Wat een leuke dingetjes heb je gemaakt. Gelukkig gaat alles weer goed hoor ik.

Ik vind die label heel erg leuk, mooie kleurtjes nl.

groetjes en tot gauw

Bianca