23 december 2011

Kerst


Hallo lieve bloggers.

Allereerst wil ik jullie allen hele fijne en gezellige kerstdagen wensen.

Inmiddels toch nog weer een paar kaartjes gemaakt en heb ze niet zelf bedacht, maar  Martine  had hele mooie kaarten gemaakt met een filmstrip.
en vond deze filmstrip  op deze manier heel geschikt voor 2 mannen die weduwnaar zijn geworden.
Hierboven is de achtergrond  met een embossing tekst gemaakt en letters van Nellie Snellen.
2012 is met de cricut gesneden.


Deze achtergrond is met een wijzerplaat embossingmal gemaakt en de tekst is met witte embospoeder gemaakt.

En deze kaart is gemaakt voor een jongeman die wel een extra kaartje kon gebruiken en heb de embosfolder geïnkt met Versamark en toen wit embospoeder en de heattool. De label is gestempeld met klokken.
Dit waxine kaartdoosje kon ik nog maken van wat overjarig papier, maar altijd weer leuk om te maken.
Bbovenstaande kaart is voor een lieve vriendin die mij in dit moeilijke jaar verschillende keren en op de juiste momenten wist op te vangen. Ik weet dat ze van deze beertje houdt  en ook altijd creatief bezig is. Als zij onderaan het lintje trekt komt er een kleine attentie uit. Op de 25 heb ik Liquid applique  gedaan en een klein tule lintje.  
Onder nog een detailfoto van de Liquid applique op de letters .

Lieve bloggers bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.



11 opmerkingen:

Ans zei

Ook voor jou en je gezin hele fijne dagen.

De kaartjes zijn weer heel mooi, leuk met de embossingmallen.

Liefs Ans

Anneke. zei

Voor jou ook hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en vooral gezond 2012, Els.
Je kaart vind ik prachtig!
Groetjes Anneke.

chantal zei

wauw wat heb je knappe dingen gemaakt.
Liefs en fijne kerstdagen, Chantal

Sandra1968 zei

Wat een supermooie kaarten! En wat een leuk idee met de filmstrip: die zal ik zeker ook eens gaan gebruiken.
Verder wens ik jou hele fijne feestdagen,
Sandra

Marianne Schut zei

Geweldig Els, wat een pracht creaties heb je weer gemaakt! Erg leuk die mannenkaarten! Fijne dagen gewenst en alle goeds voor 2012! Liefs Marianne

martina's kaartjes zei

hey els !
wat een super reeks kaartjes !!! heel erg mooi, die filmstrip doet het hem echt wel !! heb je superz gedaan !
nog fijne feesten,
grtjs, martina
x

marja zei

Wooow Els wat een schitterende kaartjes, supers!!!!
Fijne feestdagen nog.

Lieve groetjes Marja.

Anneke zei

wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Els! Helemaal top :)
Nog een fijne dagen ...
Groetjes Anneke

Bianca Kalksma zei

Wow. Wat heb je prachtige kaarten en cadeautjes gemaakt met een persoonlijk tintje, waar echt over nagedacht is. Vooral de serie kaarten met de filmstrip vind ik prachtig en perfect gevonden. Heel mooi! Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad, wat gaat het altijd snel voorbij hè. Ik wens je alvast een goede jaarwisseling toe en een goed, gezond, creatief 2012 toe!

Jenneke zei

Hallo Els,
Ik kom via het forum van Love Scrapping & More even bij je buurten. Leuke kaarten maak je zeg! Vind die met die filmstrip echt heel erg mooi.
Ik wens je bij deze het allerbeste voor het komende jaar en tot 'ziens' op het forum!

XXXJenneke

Annette zei

Je maakt prachtige kaarten zeg. En je hebt een mooi blog. Leuk om eens rond te kijken.
Ik wens je een fijn uiteinde! en een creatief 2012! xoxo Annette