30 december 2011

nog een waxinedoosje

Hallo allemaal,

Dit doosje heb ik nog even snel gemaakt voor vrienden.   
 
en de binnenkant  is gevuld met  waxinelichtjes, doosje lucifers en een reepje merci-chocolade 
Alle volgers hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes aan  mijn blog het afgelopen jaar en heb altijd met  veel plezier jullie reacties gelezen. Graag wil ik jullie een gezellig jaarwisseling wensen en natuurlijk een heel goed gezond en creatief en gelukkig Nieuwjaar.
Lieve groetjes van Els

13 opmerkingen:

Annette zei

Even snel gemaakt noemt ze dat, wouw een plaatje!prachtig toch zo'n waxine doosje! xoxo Annette

Annette zei

Even snel gemaakt noemt ze dat, wouw een plaatje!prachtig toch zo'n waxine doosje! xoxo Annette

Patricia zei

Grappig....het eerste wat ik dacht en wilde schrijven is "even snel gemaakt..pff", maar mijn voorgangster is me voor.
Nou dan houd ik het maar bij SUPER!!!
Echt heel mooi en knap dat je dit "even snel" kan maken. Het ziet er echt heel leuk uit. Dit wordt zeker gewaardeerd door de ontvanger.
Groetjes Patricia

marenmat zei

Wat een schetig doosje is het geworden zeg!! Daar zijn ze vast heel blij mee.

Een hele fijne jaarwisseling voor jou en je familie en niet teveel oliebollen ;o))

groetjes marlies.

jolande zei

Ik vind het een super idee!!! wat leuk!!
Alle goeds voor 2012!! Jolande

Anneke. zei

Weer een prachtig doosje, Els. Leuk de muzieknoten op de waxines. Wat voor afmeting heeft het doosje? Ben op zoek naar iets waar 14.5 x 14.5 in kan.
Jij ook fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2012.
Groetjes Anneke.

marika zei

dat is weer een heel leuk en mooi kadootje geworden.Ook de kaarten uit je vorige post vind ik allemaal prachtig.En de mooiste staat hier dan nog in de woonkamer te pronken ook;

fijne jaarswisseling Els!

groetjes,marika

Sandra1968 zei

Wauw, ik vind 'm schitterend!

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! daar zullen ze vast wel blij mee zijn !
langs deze weg wil ik je alvast een heel fijn, leuk, gezond en creatief 2012 toewensen ! je blog blijft een grote inspiratiebron voor mij, dus ik kom zeker nog wel langs volgend jaar !
liefs, martina
x

marja zei

Wooow wat ontzettend mooi Els!!! Daar zullen ze zeker blij mee zijn.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.

Lieve groetjes Marja.

Ans zei

Ziet er weer supermooi uit.

Liefs Ans

Delia zei

Wat een schattig doosje ! Ik heb zelf ook dit soort doosjes gemaakt maar dan met waxinelichtjes erin. Het doosje is een leuk model om voor van alles en nog wat te gebruiken.
Vanaf deze plaats wil ik jou ook een goed 2012 wensen !

Dinie zei

Prachtig doosje Els
dat vonden de ontvangers vast ook

Groetjes Dinie