21 januari 2012

een lekker hapje en lift

Een reep chocolade heb ik een nieuwe wikkel omheen gemaakt en dat krijgt iemand die weet dat je beter in chocolade kan happen dan in dat vieze spul van de tandarts.


Op het blog van  Scrap some had ik een maand geleden een prachtige layout gezien en heb aan  Marga  gevraagd of ik hem mocht liften. Mijn layout lijkt natuurlijk  heel anders, maar had  hem aangepast voor de ontvangers. Marga had er een prachtige diepte in gecreĆ«erd en dat heb ik niet gedaan. 


Het is wat ouder papier  en jammer dat de kleuren op deze foto iets anders zijn als in werkelijkheid, maar deze (natuur)mensen zijn er blij mee en ik dus ook. Het hekje heb ik van decoratieband (gekocht bij Intra tuin) gemaakt en lijkt heel echt.

Lieve groetjes en tot een volgend kaartje. 

5 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuk kadootje en prachtige LO !
Liefs
Margo

Anneke. zei

Beide creaties zijn schitterend, Els!
Groetjes Anneke.

m@deliefjuh zei

jammie.. wat leuk!

Marijke en Chantal zei

Mmmm lekker en nog eens mooi verpakt ook! Erg mooie foto LO!

Fijn weekend verder,
Marijke en Chantal

ScrappyDoo zei

Je LO is erg mooi. Ook al zit er bij jou niet die diepte erin. Past ook niet bij deze foto denk ik.
Die reep is ook erg leuk gedaan.