2 februari 2012

2 kaarten met metaalfolietape

De metaalfoliekaartjes zijn vrij eenvoudig te maken. Metaalfolietape plakken op een correspondentiekaart. In een embosfolder leggen, dan door de cuttlebug en bewerken met zwarte acrylverf. De bovenste kaart heb ik als laatste nog met perfect pearls mists besproeid en de onderste met Inka Gold.


Deze  65 kaart  is voor een goede bekende die binnenkort jarig is en dus met pensioen gaat.
En nog een layout gemaakt van mijn kleinkinderen en een sketch gebruikt van een forum. Het is wel een oude lijn van Kaisercraft, maar ik ben er wel tevreden over.


Als je ze groter wilt zien even op de foto klikken.

Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.




14 opmerkingen:

M@rjan zei

Ja, mooi spul! Ik moet het ook maar eens tevoorschijn halen. Je kaatrtjes ermee zijn mooi, vooral de eerste! Ook de Lo is gaaf!!

Christine zei

Mooi met die metaalfolie! Ga ik ook eens proberen! Ook je lay-out is prachtig geworden!
Liefs
Christine

Nathaly zei

Els, wat een leuke tip. Geeft een mooi effect dat metaal. Hele lieve kaarten heb je ermee gemaakt. Nathaly

martina's kaartjes zei

heel speciaal, en toch superknap gemaakt
grtjs, martina
x

Marijke en Chantal zei

Erg mooie creaties! En wat een leuk effect geeft dat metaalfolie! Leuk hoor de kaartjes hiermee.

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

ScrappyDoo zei

Wat een mooie LO! De kaartjes zijn ook mooi. Is eens wat anders met metaal folie!

Sandra1968 zei

Superleuk!

Margo zei

Supermooi met die metaalfolie-tape, waar heb je dat gehaald, heb ik precies nog nooit gezien.
Liefs
Margo

coby zei

Wat mooi Elske en nu weet ik eindelijk hoe die folie heet, kan ik het ook aanschaffen! Bedankt

Delia zei

Vind de kaarten met de metaalfolie prachtig ! Is dit gewoon tape uit de bouwmarkt ?

Ans zei

Schitterend zowel de kaarten als de lo. Vindt dat metaalfolie heel mooi.

Liefs Ans

Kitty zei

Leuke toepassing van dat metaalfolie! Mooie kaartjes :)

Annemieke zei

Ziet er allemaal super uit. Gaaf spul dat metaalfolietape!

Groetjes, Annemieke

Bianca Kalksma zei

Oh! deze kaartjes had ik nog niet gezien!! ge wel dig!!!! Wat zijn ze geweldig leuk de kaartjes!! Mooi effect geeft het metaal, heel bijzonder!!