24 februari 2012

Een deurhanger

Vandaag heb ik een deurhanger gemaakt omdat bij EKEF dit een uitdaging is. Mijn vriendin is gauw jarig en samen hebben we altijd erg veel plezier met scrappen. Dit lijkt me dus een heel geschikt kadootje.  Jammer dat het vandaag met dit sombere weer moeilijk foto's kunt maken.

Het vogelkooitje heb ik van aluminiumfolie gemaakt op een correspondentiekaart geplakt en toen door een embosfolder en daarna de creatable van Marianne design gebruikt. Zwarte acrylverf erover en nog dat prachtige koperkleurige glimmermist erover.
Inktpotje gesneden met de cricut.


Ook de kleine hartjes heb ik van het stukje aluminiumfolie dat over was met de stans van Martha stewart gemaakt.

De bloemen en de vogeltjes zijn ook gemaakt van de creatables van Marianne design en wat bedeltjes er bij maakt het toch aardig leuk. Het klosje heb ik op de beurs meegenomen, net als die dikke naald.
En de brad heb ik nog even bewerkt met dezelfde glimmer mist als het vogelkooitje.  
Leuk dat er weer nieuwe volgers zijn en welkom op mijn blog.
Dank je wel voor het kijken en tot een volgende keer.



20 opmerkingen:

M@rjan zei

Vind je hanger met twee verschillende kanten helemaal geweldig! Prachtig gedaan, meid!

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! mooi
grtjs, martina
x

Ans zei

Wat een schitterende creatie, leuk day klosje in de bloem.

Liefs Ans

marika zei

wauw!Dat heb je weer heel mooi gedaan.
Echt een leuk kadootje

groetjes,marika

Oeneke zei

Super leuk Els, wat een mooi effect geeft die folie met dat kooitje

Oeneke zei

Super leuk Els, wat een mooi effect geeft die folie met dat kooitje

Rita zei

Els wat weer een prachtig werk-stukje.Wat zal ze er blij mee zijn!Leuk die ontdekking van de folie he?Het is een prachtig geheel!

Christine zei

Knap gedaan!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Wat mooi, Els!! En wat een leuke details.
Leuke dat je mee doet met eKeF.
Groetjes Anneke.

Patricia zei

Hoi Els. Allereerst bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Fijn dat je zo begripvol bent. Ik vond het best rot om dit besluit te nemen. Wat heb je een superleuke deurhanger gemaakt. Deze ga ik zeker onthouden. Ik heb er hier nog 2 van liggen. Hoe jij hem hebt gemaakt vind ik een erg leuk idee. Fijne avond groetjes Patricia

Margo zei

Erg mooi zeg ! Wat een prachtige details heb je erop verwerkt !
Liefs
Margo

Marijke en Chantal zei

Zo wat een schitterend deurhanger! Prachtig! de leuke details zoals het klosje en naald bedel!!

Fijn weekend, Marijke en Chantal

Delia zei

Dat ziet er mooi uit ! Er zijn ook leuke details in verwerkt !

vinnie zei

wow wat is dat mooi hoor!!!

anja zei

je hebt een mooie deurhanger gemaakt,mooie details,leuk dat je meedoet aan onze challenge,
gr Anja EKEF-DT

Aletta zei

Wauw wat een prachtige deurhanger, vooral het vogelkooitje en de bedeltjes vind ik supermooi.

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Hélène zei

Je deurhanger is super. Het vogelkooitje zo gaaf erop!!

Leuk dat je meedoet met onze challenge bij EKEF.

Groetjes Hélène

m@deliefjuh zei

wat is ie super gaaf zeg! leuke details

Tinie zei

Superleuke deurhanger!! Ik zie hele leuke details!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Ellen zei

Super deurhanger Elske!
Prachtige details zitten erop.
Leuk dat je meegedaan hebt met EKEF!

Groetjes Ellen