30 maart 2012

dit doosje en

Dit doosje dat in het nieuw blad  'Card & Much more'  gaf mij de inspiratie, maar jammer dat de vouwtechniek die erbij stond niet aan mij besteed was,  dus moest ik zelf maar iets bedenken. Heb de maten aangepast en de doosjes aan de binnenkant gewoon gemaakt en met een omslag naar binnen gevouwen en geplakt.

Een flapje heb ik er ook bij aan gelaten dus de afmeting is wat anders  (4 x 5,2 cm + 2.7 is het flapje  = 23,5 cm ) voor een mooie magneetsluiting. 
Hieronder een foto van de binnenkant en ter hoogte van het strikje zit de magneetsluiting en is dus niet te zien. dit is zo'n super fijne sluiting. 
En dit is het doosje open met de kleine vakjes zonder moeilijk uit te leggen vouw technieken.

en de bovenkant met een oude brad en een kantje gerimpeld. Begin nu toch een beetje vintage te maken?

Het doosje lijkt toch wel op doosje dat in het nieuwe blad staat dus bedankt voor de inspiratie.

Eindelijk heb ik een wiebelkaart kunnen maken omdat er op het forum een cropweekeinde was. Het papier is van Riddersholm.


Ook wil ik de nieuwe volgers hartelijk welkom heten en alle mensen die hier een berichtje hebben achterlaten; Dank je wel.
Voor nu bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.





24 opmerkingen:

Lean zei

Doosje is heel mooi gaaf papier heb je ook gebruikt en een gave wiebelkaart heb je ook gemaakt!
groetjes,Lean

Marijke en Chantal zei

Dat doosje heb ik ook zien staan in het tijdschrift en wil het ook eens maken. Jou doosje is superrr, prachtig papier heb je er voor gebruikt. En je wiebelkaartje is gaaf!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Connie zei

wauw Els, wat zijn ze allebeide mooi geworden! En wat goed dat je zelf het doosje omgetoverd hebt. Blijft hij wat stevig staan met die doosjes?

marika zei

ik vind beide projektjes heel erg mooi.
Dat doosje wil ik ook nog maken

groetjes,Marika

Marja zei

Leuk Els. Ik heb zelf ook zoiets gemaakt. Blijven de doosjes nou echt goed rechtop staan of wordt het een beetje een gammel geheel?

Oeneke zei

Ik heb het blad niet, maar jou creatie is prachtig geworden. Heel mooi papier heb je gebruikt. Ook de wiebelkaart is prachtig

Rein zei

Wat een mooi doosje!

Wiebine zei

Wat een leuk doosje is dat zeg en die kaart is ook erg mooi !! mooi papier heb je gebruikt,
groetjes,
Wiebine

Riet zei

Wat een prachtig doosje en kaart Els.

Liefs Riet.

Sandra1968 zei

Beide vind ik supermooi!
Groetjes, Sandra

m@deliefjuh zei

oh wat is dat gaaf zeg! super mooi gemaakt
groetjes martine

Thamar, zei

helemaal super de puper gaaf gedaan hoor

fijn weekend

gr

Bianca Kalksma zei

Wat een ingewikkeld doosje! Wat heb je het mooi gemaakt, de binnenkant is ingenieus, de buitenkant is prachtig! De wiebelkaart is ook erg mooi!

Ans zei

Heel mooi doosje, mij lukte het ook niet.

De kaart is schitterend, supermooi.

Liefs Ans

Brenda zei

Gaaf geworden je deussie, je kaartje is ook mooi!

Kitty zei

Ow, wat een prachtig doosje! Heel leuk om als cadeautje weg te geven, misschien aap ik 'm nog wel eens na als 't mag. En je wiebelkaartje is ook prachtig!

Jeannette zei

hoi Els, wat supergaaf dat doosje en knap van je dat je het zelf hebt uitgevonden met de maten enz., het resultaat mag er zijn en ook je schommelkaart is erg leuk geworden, groetjes weer en tot de volgende keer, Jeannette

Gerda zei

Leuk doosje! En wat leuk dat jij Anne-Marie ook kent. Was wel jammer van dat event. We hadden er echt mee van verwacht!

groetjes Gerda

Monique CreaTijd zei

Leuk juist om er je eigen draai aan gegeven hebt !
Erg mooi zijn ze hoor !

Patricia zei

Ooh prachtig Els ,wat heb je dat prachtig gemaakt zeg! Het doosje, maar ook het kaartje zijn echt heel erg mooi. Groetjes Patricia

chantal zei

wauw, knap zeg! wat een werk. Het resultaat mag er wezen.
liefs Chantal

ScrappyDoo zei

Mijn hemel dat doosje! Wat knap gedaan!! Dat is waanzinnig leuk. Wiebelkaartjes blijven geweldig om te zien.

M@rjan zei

Wat mooi allebei!! Een heel ingewikkeld doosje, maar zeer mooi uitgevoerd. Ik dacht trouwens dat ik al lang volger was bij jou, maar niet dus.

Groetjes, Marjan

Anneke zei

Hallo wat een mooi doosje heb je voor mij misschien wat meer info
Hoeveel papier heb ik nodig en hoe wat zijn precies de maten en hoe heb je het gevouwen.

Hartelijk dank

Anneke