11 maart 2012

een dagje met Marianne

Gisteren ben ik naar de eerste clubdag van Marianne Design  geweest en  het was bijzonder gezellig met zo'n  70 dames in een heel gezellige zaal.
Er was ook een opdracht dat we een kaart moesten maken voor Marianne en natuurlijk met MD producten en deze moesten we dan gisteren meenemen. De voorkant mocht je zelf scrappen en op de achterkant graag een persoonlijke boodschap erop. Dit werd in een prachtig gescrapt album gedaan en aan Marianne aangeboden. Ik kan je vertellen dat er bijzonder veel mooie creaties waren gemaakt, maar dat ze aan het eind van de dag  mijn kaart uit het album haalde en ik daarvoor een prijs kreeg.............. nee dat had ik niet verwacht en was helemaal beduusd.   
Deze kaart heb ik gemaakt en de MD gesneden met de cricut en aan elkaar gemaakt. 


gistermiddag hebben we we dit kinderwagentje gemaakt.
en 's morgens deze easelkaart 

Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.



20 opmerkingen:

jolanda zei

mooi hoor els. gefeliciteerd je kaart was dan ook prachtig geworden.
groetjes Jolanda

dinie1949 zei

Hoi Els

Gefeliciteerd hoor ,het is ook een
prachtig kaartje.
Was wel gezellig als ik het zo lees

Groetjes Dinie

coby zei

Gefeliciteerd, hij is ook erg mooi winnen uit 70 kaarten is ook wel heel bijzonder, wees er maar trots op! Ik vind het kleurgebruik ook erg mooi

marika zei

gefeliciteerd met je prijs.Het is dan ook echt een prachtige kaart.
Ook je creaties van de dag zelf vind ik echt supermooi

groetjes,Marika

Oeneke zei

Mooi zeg en wat geweldig leuk dat jou kaart gewonnen heeft. Jullie hebben er een productief dagje van gemaakt zie ik

xxx Myra xxx zei

van harte Els dik verdiend!

m@deliefjuh zei

wat gaaf zeg! leuke dingen hebben jullie gemaakt!

ps: ja.. ook de blaadjes zijn van crealies.

Marijke en Chantal zei

prachtige creaties heb je gemaakt. En wat gaaf dat jou kaart is uitgekozen uit alle creaties, gefeliciteerd!! Het is een schitterende kaart!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Het was verdiend denk ik! Zag er gezellig uit daar!
Liefs
Christine

M@rjan zei

Wat gaaf! Je kaart is dan ook wel erg mooi, hoor, dus die viel op natuurlijk. Van harte! Mooi babywagentje en easelkaart ook nog!

Groetjes, Marjan

Anneke zei

wow, je kinderwagentje is super, en je kaart is erg mooi met de silhouetten, en nog gefeliciteerd.
ps, ik heb ook een kaartenblog.
zie link op mijn blog rechts

Rita zei

Wat geweldig leuk voor je dat je heb gewonnen van een groep van 70 dames ja dan ben je even beduusd maar wel verdiend!Van harte gefeliciteerd en wat leuk dat kinderwagentje is dat.

Jeannette zei

hoi Els, wat leuk dat je dit bericht met foto's op je blog hebt gepost, ik zat tegenover je en heb je verbouwereerde gezicht gezien, maar je hebt het dik verdiend hoor, geniet er maar lekker van en ik kijk weer uit naar je volgende creatie, groetjes, Jeannette

Lean zei

Gefeliciteerd is ook wel een hele gave kaart hoor en de andere 2 creaties ook...zo wie zo leerzaam geweest hihihhi en lol....
groetjes,Lean

ScrappyDoo zei

Is dat ook gaaf!!! Super voor je. Het zag er ook prachtig uit zeg! Hulde! En dan dat kinderwagentje, aaaaaaaaaaaaaaa het einde!!

Sandra1968 zei

Wauw, dat ziet er allemaal geweldig mooi uit! Super!
En gefeliciteerd :-)
Groetjes, Sandra

Ans zei

Gefeliciteerd met je prijs, je kaartje is ook schitterend.

Liefs Ans

marja zei

o wat is je kaart prachtig els, gefeliciteerd hoor en ook het kinder wagentje is zo schattig!!!!

een fijn weekend els!

lieve gr. marja

Bianca Kalksma zei

ohhhhh wat leuk zo'n dag!!!!! super de super. Wat zul jij genoten hebben! En ben jij de linker of rechterdame op de foto? :) Gefeliciteerd met je prijs, welverdiend! Heel fijn weekend!

Marianne Schut zei

Hai Els, wat een gezellige dag is dat geweest zo te lezen. Jee 70 dames! wat een "herrie" zal dat geweest zijn, hihi! Je kaart voor Marianne ziet er echt geweldig uit hoor, niet zo gek dat ze die uitgekozen hebben! Je creaties zijn ook super gelukt! Liefs Marianne